اخبار

چهارمین دوره جشنواره ورزشی جانبازان، معلولان و فرزندان شهدای وزارت جهاد کشاورزی عصر امروز در محل سالن‌های چندمنظوره زیتون آغاز به کار کرد.

 

با حضور 280 شرکت‌کننده برگزار می‌شود

آغاز چهارمین دوره جشنواره ورزشی ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی در تهران

چهارمین دوره جشنواره ورزشی جانبازان، معلولان و فرزندان شهدای وزارت جهاد کشاورزی عصر امروز در محل سالن‌های چندمنظوره زیتون آغاز به کار کرد.

 

رئیس اداره تربیت بدنی وزارت جهاد کشاورزی امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) از آغاز برگزاری چهارمین دوره جشنواره ورزشی جانبازان، معلولان و فرزندان شهدای وزارت جهاد کشاورزی در تهران خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات با حضور 280 نفر شرکت‌کننده در سطح ستاد، معاونت‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی آغاز به کار کرد.

حیدر کوهی افزود: 22 شرکت، معاونت و سازمان تحت پوشش وزارت جهاد کشاورزی در این سری از مسابقات حضور فعال دارند و امسال مسابقات در پنج رشته فوتسال، والیبال، تیراندازی، شنا و تنیس روی میز برای آقایان و سه رشته تیراندازی، شنا و تنیس روی میز برای خانم‌ها برپا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات از امروز افتتاح شده و تا سه هفته آینده در سالن‌های مجموعه ورزشی زیتون، سبز و سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور برپا می‌شود.

کوهی ادامه داد: معاون توسعه منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی، مدیران کل ستاد، سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به وزارت جهاد کشاورزی در مراسم امروز حضور دارند.

وی با اعلام اینکه وزارت جهاد کشاورزی ازجمله ارگان‌هایی است که برای سلامت و ایجاد شادابی و نشاط کارکنان تلاش بسیاری داشته است، تصریح کرد: همکاران وزارت جهاد کشاورزی در 11 رشته تخصصی برای آقایان و 8 رشته برای خانم‌ها امکانات ورزشی فراهم کرده است و همزمان با هفته دفاع مقدس نیز سری مسابقات ویژه ایثارگران این وزارتخانه در پنج رشته برای خانم‌ها و سه رشته برای بانوان ایثارگر آغاز می‌شود.

گفتنی است، مراسم افتتاحیه چهارمین دوره جشنواره ورزشی جانبازان، معلولان و فرزندان شهدای وزارت جهاد کشاورزی از بعدازظهر امروز در محل سالن‌های چندمنظوره زیتون و با همکاری مؤسسه فرهنگی و ورزشی جهادگران آغاز شد./

 

 

اخبار برگزیده