اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان تهران،

جلسه ای به منظور بررسی وضعیت جذب و نظارت و پایش کودی با حضور کارشناسان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان تهران ،معاون و کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی اسلامشهر وکارگزاران توزیع نهاده های کشاورزی در دفتر مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اسلامشهر در مورخ 23/6/98 برگزار شد .

علی اصغر ثقفی رئیس اداره بازرگانی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان تهران با اشاره به موضوعات مربوط به سرعت در جذب سهمیه کودی، افزایش میزان خرید و ذخیره سازی و توزیع براساس لیست مدیریت شهرستان، عملکرد این شهرستان را نسبت به سال گذشته خوب ارزیابی کرد و از کارگزاران خواست تا سهمیه کودی خود را جذب و به دست مصرف کننده واقعی برسانند و نیاز کشاورزان را به موقع تأمین نمایند .

عظیم حسین زاده مسئول حراست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان تهران، گفت: کارگزاران همکاری لازم را در استفاده از کودهای تأئید شده موسسه تحقیقات آب و خاک به عمل آورند و با نظارت و پایش و رصد کودهای کشاورزی از عرضه کودهای تقلبی و خارج از شبکه کارگزاری جلوگیری نمایند؛ و کودهای غیرتکلیفی که در سبد کالایی شرکت می باشد حتما دارای شماره ثبت کودی باشند..

 وی همچنین از مدیریت این شهرستان و کارگزاران خواست تا کارخانه هایی که از کودهای شیمیایی جهت تولید محصولات خود استفاده می کنند شناسایی و به این مدیریت اعلام کنند. معاون زراعت جهاد کشاورزی اسلامشهر با بیان اینکه هدف حمایت و ارائه خدمات به کشاورزان است آمادگی خود را اعلام کرد و گفت :  برای حفظ کشاورزی در استان تهران با همکاری یکدیگر سعی خواهیم کرد تا کود به موقع به دست کشاورزان برسد و از کارگزاران خواست تا سهمیه کودی خود را جذب کنند تا در اوج مصرف با کمبود کود مواجه نباشند.

در پایان کارگزاران حاضر در جلسه به بیان مشکلات خود از جمله تأمین به موقع نهاده های کشاورزی و داشتن محدودیت مالی در جذب کود برای ذخیره سازی و تهیه لیست های توزیع در شهرستان پرداختند .


اخبار برگزیده