اخبار

.

ابتدا مدیریت شرکت خدمات ضمن خیر مقدم به حاضرین، معاون محترم بهبود تولیدات گیاهی و رییس امور فناوری های مکانیزه سازمان جهاد کشاورزی ضمن اشاره به جلسه قبلی و تصمیمات بعدی آنها نسبت به ارائه مطالب لازم در خصوص رویکرد جدید شرکت و تشکیل جسلسات مشابه در سراسر استانها و نحوه تعامل در استان های البرز، تهران، آذر بایجان شرقی و غربی و صدور معرفینامه و تعرفه شرکت خدمات در این استانها به بانک های عامل، خصوصا بانک کشاورزی و اعلام آمادگی برای ورود شرکت به عرصه تصدی گری این امور در کنار سازمان های جهاد کشاورزی اشاره و سپس مسئول امور ماشینهای کشاورزی شرکت نسبت به ارائه توضیحات تکمیلی این فرآیند اقدام نمود.

در ادامه رییس امور فناوری های مکانیزه ضمن اشاره به مطالب ارائه داده در جلسه قبلی توضیحات لازم برای ارائه اظهار نظر از سوی معاون محترم سازمان را تشریح نمودند. سپس معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی با ارائه مطالب مبسوط در زمینه سیاستهای سازمان جهاد کشاورزی موارد متنوعی را مطرح و بیان نمودند که در اصل با ساختار کار به جهت اینکه از سال های قبل تصدی امور به بخش خصوصی تفویض شده، سازگار نبوده ولی در کل با ایجاد برنامه ای مشخص و مدون بطوریکه شرکت متبوع با برندهای بزرگی که بیشتر جزء مراکز توزیع خدمات بعد فروش و .... باشد متمایل بوده و سقف اعتباری استان از لحاظ کمی و کیفی در چارچوب تامین نهاده ها را معضل ندانسته و مشکل اصلی را توسعه خدمات بعد از فروش، ایجاد تعمیر گاههای مجاز و مراکز آموزش گسترده از سوی توزیع کنند گان بیان نمودند. همچنین تفویض برنامه نظارتی از سوی سازمان به شرکت را نیز ایده ای مناسب دانسته و در واقع انتظار همکاری و همیاری از سوی شرکت در کنار سازمان جهاد کشاورزی استان را لازم دانستند..

در خاتمه مقرر گردید با نشستی کارشناسی به هدف تعیین و تبیین سازکار اجرای این امور در جلسات بعدی تصمیم گیری لازم بعمل آید..

 

اخبار برگزیده