اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آذربایجان شرقی،

روز دوشنبه مورخ 98/11/14 به مناسبت ایام الله مبارک دهه فجر و به منظور ایجاد تعاونی بخش خصوصی کارگزاران توزیع نهاده های کشاورزی ، جلسه ای با حضور جناب آقای مهندس جعفری مدیر عامل محترم صندوق حمایت از بخش توسعه کشاورزی استان، جناب آقای مهندس رخ افروز معاون محترم بهبود تولیدات گیاهی سازمان، جناب آقای مهندس رحیم زاده مدیر محترم زراعت سازمان، جناب آقای مهندس باقریان مدیر محترم شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان و کارگزاران بخش خصوصی شهرستانها، در اتاق جلسات این مدیریت برگزار گردید.

در این جلسه ابتدا مهندس باقریان مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و تشکر از حاضرین به تشریح وضعیت و تعداد کارگزاران در سطح استان و عضویت آنها در تشکلها و صندوق حمایت از بخش توسعه کشاورزی پرداخت.

در ادامه مهندس رخ افروز معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان بر لزوم تهیه نهاده ها قبل از فصل مصرف اشاره نموده و با توجه به عدم نقدینگی کارگزاران، آنها را به تشکیل اتحادیه و عضویت در صندوق حمایت از بخش توسعه کشاورزی  و استفاده از مزایای صندوق توصیه نمود.

سپس مهندس جعفری مدیر عامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان با تشریح آئین نامه صندوق آمادگی کامل خود را جهت ارائه تسهیلات و مزایا به اعضای صندوق اعلام نمود و از کارگزاران بخش خصوصی خواستار ایجاد اتحادیه و عضویت در صندوق گردید.

در خاتمه با تنظیم صورتجلسه ای، کارگزاران به اتفاق آراء 5 نفر از بین خود بعنوان موسس انتخاب نمودند تا نسبت به پیگیری و تهیه اساسنامه تعاونی و انتخاب اعضای هیئت مدیره اقدامات لازم را معمول نمایند.


اخبار برگزیده