اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گیلان،

صالح محمدی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گیلان ازدرخواست کارگزاری جدید توزیع و فروش نهاده های کشاورزی درشهرستان تالش استان گیلان و در پی آن جانمایی و معرفی آن برای دریافت کد عاملیت خبرداد.

دکتر محمدی بابیان اینکه شهرستان تالش از جنگل و شالیزار پوشیده شده و خانه‌باغ‌ها به صورت پراکنده در آن گسترده شده‌اند. این منطقه به دو قسمت کوهستانی در سمت غرب و جلگه‌ای در سمت شرق تقسیم شده زمین‌های کشاورزی و جلگه‌ای سواحل دریای خزر در منطقه تالش از طریق رودهای پرآبی که منبع شان دامنه‌های رشته‌کوه‌های تالش است، آبیاری می‌شوند.

آب و هوای منطقه تالش بسیار مرطوب بوده، میزان بارندگی سالانة آن در ایستگاه هواشناسی آستارا (شمالی‌ترین نقطه) ۱۴۴۶ میلی‌متر و و میانگین بارندگی سالانه در رضوانشهر جنوبی‌ترین نقطه) ۱۸۰۰ میلی‌متر است. همچنین بیشینه درجه حرارت در رضوانشهر ۳۴٫۴ درجه سانتی‌گراد است.

و  دارای پتانسیل بالای درزمینه تولیدمحصولات کشاورزی شامل برنج بویژه کیوی که میوه آن کیفیت عالی دارد. لذا لزوم تعریف کارگزاری های جدیدبامسئولیت افرادی با دارا بودن مدارک دانشگاهی مرتبط می تواند درارائه خدمات مشاوره ای درزمینه تغذیه گیاهی ودرنهایت تولید محصولات کیفی موثر باشد.

اخبار برگزیده