اخبار

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت: در ٥٠ روز گذشته و از ابتدای اسفند ٩٨ تاکنون بیش از ۵۰۰ هزار تن کود اوره در سراسر کشور توزیع شده است.

تامين كود اوره در سال جاري بسيار خوب است.

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت: در ٥٠ روز گذشته و از ابتدای اسفند ٩٨ تاکنون بیش از ۵۰۰ هزار تن کود اوره در سراسر کشور توزیع شده است.

حمید رسولی در گفتگو با دهقان نیوز گفت: بر اساس هماهنگيهاي بعمل آمده از اوايل اسفندماه و مقارن با آغاز كشت بهاره تاكنون عليرغم تعطيلات نوروز و مشكلات ناشی از بيماری كرونا تاكنون بيش از ٥٠٠ هزار تن اوره حمل و تحويل كشاورزان شده است كه در نوع خودش بی سابقه بوده است.

وی افزود: طبق برنامه ريزي بعمل آمده از آغاز سال ۹۹ تا پایان اردیبهشت ماه حداقل ۶۰۰ هزار تن کود اوره، حمل و به دست کشاورزان عزیز رسانيده خواهد شد به گونه ای كه از اول فروردين ماه سال جاری تا بيستم فروردين بيش از ٢١٠ هزار تن كود اوره حمل و تحويل استانها شده است و کشاورزان از این بابت نگرانی نخواهند داشت.

وی گفت: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در ادامه برنامه خود برای تامین و تدارک و توزیع کود اوره از ابتدای سال 1399، تلاش می نماید تا با حفظ میزان تامین و توزیع روزانه کود اوره در مقدار ده هزار تن، همه نیاز کشاورزان به این کود را بر اساس برنامه ابلاغی وزارت متبوع تامین نموده و برنامه این شرکت حفظ رکورد روزانه تامین و توزیع ده هزار تن کود اوره تا پایان اردیبهشت ماه می باشد.

وی چشم انداز تامين كود اوره در سال جاري را بسيار خوب ارزيابي كرد و از كشاورزان خواست متناسب با نياز خود نسبت به تامين كود از شبكه بزرگ كارگزاران اقدام نمايند.

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی همچین ‌افزایش قیمت فروش کود اوره و كمبود آن را شایعه ای بی‌اساس توسط افرادی بی طلاع و غير مسئول خواند و از كشاورزان زحمتكش تقاضا کرد به اين شايعات که با هدف ايجاد التهاب و تشويش در بخش كشاورزی منتشر می گردد، توجه نکنند.

اخبار برگزیده