اخبار

به گزارش روابط عمومی  شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گلستان

حمید هزار جریبی  مدیر شرکت  خدمات  حمایتی  کشاورزی  استان  گلستان به خدمات گوناگون سامانه توزیع  و فروش  نهاده های  کشاورزی ( یارگر )به بهره برداران اشاره کرد و گفت: در این سامانه برای هر کشاورز یک پروفایل شخصی ایجاد می شود و در این پروفایل تمام رفتار های تجاریش در زیر بخش کشاورزی ثبت خواهد شد شوند و همچنین اطلاعات160 هزار بهره بردار بخش کشاورزی( زراعت کار و باغدار) از طریق سامانه پهنه بندی به این سامانه انتقال  یافت  ودرخواست نهاده توسط کشاورز  در این سامانه بصورت تحت وب انجام می گیردوی تاکید کرد: خدمات فروش نهاده های کشاورزی به صورت یکپارچه و بر خط بودن بدون مراجعه حضوری به شرکت( ازمرحله تخصیص سهمیه تا تحویل به کشاورز)قابل رویت توسط کاربران مدیران ستادی سازمان جهاد کشاورزی ،مدیریت ومراکز خدمات  جهادکشاورزی شهرستانها می باشد  از دیگر خدمات  این سامانه  این است اگر کشاورزان مشکلات مالی و اعتباری بانکی نداشته باشند، می توانند با انجام فرایند اداری از بانک کشاورزی کارت اعتباری  دریافت نمایندو نسبت به خرید نهاده‌های مورد نیاز خود به‌صورت اقساط با پرداخت در زمان برداشت محصول و با نرخ کارمزد پایین تر اقدام کنند.این موضوع یکی از وظایف زنجیره عرضه است که این امر نیازمند رابطه دوسویه با کشاورزان است. وی اظهارداشت: هدف از راه اندازی این سامانه نظارت بیشتر بر شبکه توزیع و آگاه سازی  کشاورزان از حقوق مسلم آنان است.

کلمات کلیدی : سامانه یارگر خدمات
اخبار برگزیده