اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گلستان

حمید هزار جریبی  مدیر شرکت خدمات  حمایتی  کشاورزی  استان  گلستان   ، خوشبختانه برنامه های متعددي براي غنی سازي فرآورد ه های کشاورزي در کشور ما در طول دهه های اخیر با مشارکت دستگاههاي اجرائی و تحقیقاتی ذيربط به مرحله اجرا در آمده است. از جمله این موارد میتوان به غنی سازي از طریق استفاده از بذرمال ها اشاره نمود.

وی تصریح کرد:با توجه به تولید کودهاي حاوي عناصر غذایی و محركهاي رشد در سالهاي اخیر و با کیفیت مناسب در داخل کشور، در این راستا میتوان از همکاري بخش خصوصی استفاده نمودر این مهم . شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور بعنوان مجری  طرح خودکفایی کود  با حمایت همه جانبه از بخش کشاورزی ،تمام تلاش خودرا به کار خواهد بست تا این بخش با جهش در تولیدات کشاورزی همچون گذشته یاریگر اقتصاد کشور باشد .

 وی همچنین از حمل  بذر مال  روی 4 شرکت  تولید کننده کود به این استان  خبرداد که  طی 6مرحله2250 گالن به میزان 55250 لیتردر انبار سازمانی  این شرکت  تخلیه شد. این میزان وارده به استان بخشی از آن توسط معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی  استان برای مصرف بذرمال گندم 16 شرکت های تولید کننده استان، برش و توزیع شد.

کلمات کلیدی : حمل تخلیه انبار سازمانی
اخبار برگزیده