اخبار

توزیع بذر شبدر برسیم در مازندران به 245 هزار کیلوگرم رسید.

 

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران از افزایش توزیع بذر شبدر در استان مازندران و رسیدن آن به میزان 245 هزار کیلوگرم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران علی محسنی با اعلام این خبر گفت : با توجه به استقبال خوب کشاورزان استان مازندران از بذرهای شبدر توزیع شده در سال 1394 توسط شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خوشبختانه روند توزیع بذر شبدر برسیم توسط کارگزاران شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران بخصوص در شهرستانها و مناطق مرکزی مازندران روند افزایشی بخود گرفته بطوریکه میزان توزیع آن 50 هزار کیلوگرم در ابتدای زمان توزیع به 180 هزار و درحال حاضر به 245 هزار کیلوگرم افزایش یافته است.

وی با اشاره به برداشت محصول شلتوک برنج از بیش از 210 هزار هکتار اراضی شالیزاری مازندران و استقبال کشاورزان از کشت شبدر برسیم به عنوان مهم ترین کشت دوم در این اراضی افزود کشت شبدر برسیم علاوه بر تامین نیاز علوفه ای استان نقش قابل توجه ای در تثبیت ازت در اراضی زراعی به عنوان کود طبیعی خواهد شد. وی همچنین افزود بذر شبدر برسیم بعد از 7سال وقفه به عنوان یکی از مهمترین نیاز بذری استان توسط شرکت خدمات حمایتی کشاورزی و با استقبال خوب کشاورزان استان مازندران در حال توزیع می باشد.

اخبار برگزیده