اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گلستان

حمید هزار جریبی  مدیر  شرکت  خدمات  حمایتی  کشاورزی  استان  گلستان ،  یکی از عمده ترین  مشکلات کنونی  بخش کشاورزی  تهیه  و تدارک  نهاده های  با کیفیت  و استاندارد است.

 هزارجریبی  از  عقد  تفاهم نامه با 67 شرکت  تولید کننده کود 589 نوع کود در مدل  غیر یارانه ای  این  شرکت در قالب عقد  تفاهمنامه  خبرداد .

 و  تصریح کرد:تعدد کارگزاران این شرکت  باعث شده هر کشاورز در هر نقطه از  استان  دست کم به یکی از این کارگزاران دسترسی داشته باشد.

در ادامه ادیم رئیس  حوزه  فنی  ومجری  طرح ساماندهی  کارخانجات  کود استان  با بیان  مطلب  گفت:هر ساله  انواع   کود آلی ،زیستی   و معدنی دراستان  مصرف می  شودوهدف این شرکت در قالب عقد تفاهم نامه با شرکت های تولید  کننده ،تامین  کودهای با کیفیت برای کشاورزان و از سوی  دیگر حمایت از تولیدات داخلی علیرغم وجود تحریم های سخت علیه اقتصاد کشور است

در این مهم  جباره  اصل  رئیس  اداره  بازرگانی  شرکت تصریح کرد: کارگزاران خودشان به صورت مستقیم با تولیدگنندگان داخل کشور در تماس بوده تا بتوانند نیازهای کودی خود را تامین کنند.

 و ادامه  داد:کلیه  اطلاعات مربوط به شرکت های تولید  کننده و محصولات آنها  در سیستم هوشمند توزیع  نهاده های کشاورزی این شرکت  به روز رسانی  شده است.

اخبار برگزیده