اخبار

به گزارش رابط روابط عمومی معاونت برنامه ریزی و فن آوری اطلاعات،

با توجه به برگزاری دوره آموزشی برای کلیه کارگزاران و پیمانکاران طرف قرارداد با شرکت خدمات حمایتی کشاورزی با موضوعاتی همچون ماده 169 قانون مالیاتهای مستقیم و نیز قوانین و مقررات بیمه تأمین اجتماعی استان لرستان در تاریخ 1397/10/30  با نظارت و هماهنگی اداره آموزش و بهسازی نیروی انسانی اقدام به برگزاری دوره فوق الذکر نموده اند که خلاصه ای از روند اجرایی و عناوین مطروحه به شرح ذیل می باشد:

شروع دوره با تلاوتی چند از کلام الله مجید آغازگردید. سپس معاون محترم فنی و امور تولیدی جناب آقای ولدی ضمن عرض خوشامد گویی در رابطه با فرایند کنترل کیفیت کود و لزوم دقت و نظارت  هرچه بیشتر کارگزاران محترم با توزیع کود تأکید نمودند .ایشان خواستار توجه ودقت کارگزاران به مقوله  بروز رسانی لیست کشاورزان و همکاری با مدیریت جهاد کشاورزی حوزه مربوطه خود باشند تا مانع بروز هرگونه نارضایتی و التهاب در بخش کشاورزی گردد. سپس سرکار خانم نظری معاون محترم امور مالی شرکت به ارائه توضیحات مبسوطی به کارگزاران محترم با موضوعاتی همچون ماده 169 قانون مالیاتهای مستقیم و مالیات تکلیفی ایشان و نیز فرار مالیاتی و جرایم 300% دیر کرد و قوانین بیمه تأمین اجتماعی را اعلام  فرمودند. ایشان در ادامه سخنان خود کلیه کارگزاران را مکلف نموده تا هرچه سریعتر نسبت به اخذ مفاصا حساب خود اقدام نموده و مشخصات خود را بطور کامل در سامانه خرید و فروش معاملات فصلی اظهار نمایند . 

در ادامه جلسه پرسش و پاسخ نیز برگزار گردید و کارگزاران محترم به طرح معضلات و مشکلات خود در زمینه مالیات ، بیمه و حمل کودها و ... پرداختند و خواستار افزایش نرخ کارمزد  توسط شرکت خدمات حمایتی کشاورزی را بیان نمودند.  

اخبار برگزیده