اخبار

 به گزارش روابط عمومی شرکت  خدمات  حمایتی  کشاورزی  استان  گلستان ،  جلسه اضطراری کار گروه بحران سیل زدگان در دفتر مدیریت شرکت برگزار شد حمید هزار جریبی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان در این جلسه گفت:فراتر از سال زراعی گذشته طی همین مدت در استان شاهد بارش بودیم که این امر موجبات روان آب‌های زیادی در  بعضی از مناطق شهرستانهای را فراهم نموده است.

حمید هزار جریبی با بیان اینکه همه دستگاه‌های اجرایی خدمات و امدادرسان مشغول خدمت هستند افزود:هماهنگی منسجم باید بین  روسای ادارات این شرکت با کارکنان و نیرو های تحت پوشش باشد تا بهتر بتوان به هموطنان سیل زده خدمات رسانی کرد.

 وی تصریح کرد: در راستای جمع آوری کمک های نقدی به آسیب دیدگان سیل زده به نحوی مطلوب به همکاران اطلاع رسانی گردد تا  در اسرع وقت نسبت به جمع آوری کمک های نقدی اقدام شایسته صورت گیرد وی با تأکید بر ضرورت انجام کار گروهی برای کمک به سیل زدگان کشور بیان کرد:  با جمع آوری کمک های نقدی ،مبلغ نقدی به شماره حساب 99999 به نام جمعیت هلال احمر واریز خواهد شد. در خاتمه افزود: این شرکت با امکانات و  نیروی انسانی در حال خدمت رسانی به سیل زدگان است و  از امروز تراکتور و لوازم متعلقه( بیل جلو ، تریلر و...) در حال اعزام به منطقه سیل زده  شهرستان  گمیشان می باشد.

اخبار برگزیده