اخبار

.

عنوان نمایشگاه :

نمایشگاه بزرگ کشاورزی و صنایع وابسته استان مازندران

زمان و مکان برگزاری نمایشگاه :

زمان : 24 لغایت 28 آبان 1395

محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان مازندران واقع در شهرستان قائم شهر

اهداف ایجاد و اداره غرفه در نمایشگاه :

معرفی باشگاه کشاورزان و سامانه ارتباطی 1559 به کشاورزان استان مازندران و نمایش بخشی از عملکرد ، دستاوردها و توانمندی های شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در تامین و توزیع به موقع سهل و آسان و با کیفیت و متناسب با نیاز کشاورزان استان مازندران

تعداد واحدهای شرکت کننده در نمایشگاه :

در این نمایشگاه که در دو سالن مجزا (( توسکا و افرا)) به مساحت حدود 10هزار مترمربع برگزار شد بیش از 100 واحد تولیدی از بخش های خصوصی ، دولتی و تعاونی ها و شرکت های دانش بنیان حضور یافتند که شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران در سالن توسکا و با غرفه ای به متراژ 35 مترمربع در این نمایشگاه شرکت نمود.

تعداد افراد بازدید کننده از غرفه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران :

در این نمایشگاه بنابر اظهارات مسئولان نمایشگاه بیش از 30 هزار نفر در طول مدت 5 روز برگزاری نمایشگاه از این نمایشگاه بازدید کردند که اکثر قریب به اتفاق این افراد از غرفه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان مازندران نیز بازدید کردند.

فعالیت های صورت گرفته :

در غرفه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی سعی شده علاوه بر نمایش دستاوردها و توانمندی های شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ، کلاس های آموزشی به صورت ارتباط چهره به چهره با کارگزاران و کشاورزان پیشرو براساس اهداف شرکت خدمات حمایتی کشاورزی انجام گیرد که با استقبال بسیار خوب مراجعان به نمایشگاه روبرو شد.

افراد بازدید کننده از نمایشگاه :

اقشار مختلف مردم از این نمایشگاه بازدید داشته اند که غالب آنها از کشاورزان ، کارشناسان ، دانش آموزان ، دانشجویان رشته های کشاورزی ، کشاورزان پیشرو ، دهیاران روستاها ، مقامات دولتی در سطوح ملی و استانی    بوده اند.

 

تحقق اهداف پیش بینی شده :

دراین نمایشگاه براساس اهدافی که برای آن پیش بینی شد شاهد افزایش تعداد مخاطبان باشگاه کشاورزان و سامانه ارتباطی 1559 بعد از برگزاری نمایشگاه بوده ایم. همچنین در این نمایشگاه کشاورزان و فعالان مختلف بخش های کشاورزی از نزدیک با فعالیت های شرکت خدمات حمایتی کشاورزی از نزدیک آشنا شدند.

مقامات استانی و ملی بازدید کننده از نمایشگاه:

افتتاح این نمایشگاه با حضور دکتر عباسی به عنوان رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون وزارت جهاد کشاورزی و مهندس دلاور حیدرپور رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران صورت گرفت و در طول 5 روز برگزاری نمایشگاه مسئولان با عناوین ذیل از غرفه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی بازدید داشته که به شرح ذیل می باشد:

1-معاونین بهبود تولیدات گیاهی ، برنامه ریزی و امور اقتصادی ، توسعه مدیریت و منابع انسانی و امور دام سازمان جهاد کشاورزی مازندران.

2-مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی کشور (( مازندران ، سمنان و گلستان ))

3-مدیر سازمان تعاون روستایی استان مازندران

4-رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مازندران

5-رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان

6-رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان

7-مدیریت های زراعت و باغبانی سازمان جهاد کشاورزی مازندران

8-مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران

9-رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورزی مازندران

10-تمامی مدیران جهاد کشاورزی 22 شهرستان استان مازندران

11-تمامی روسای 75 مرکز جهاد کشاورزی در سطح استان مازندران

12-رئیس دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری

13-روسای دانشکده کشاورزی دانشگاههای آزاد اسلامی ساری و قائم شهر

14-روسای مراکز آموزش و هنرستان های کشاورزی استان مازندران.


اخبار برگزیده