اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان، از ابتدای سالجاری تاکنون حدود 30 مورد بازدید از کارگزاران توزیع شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان در 9 شهرستان همدان به انجام رسیده است . 

در این بازدیدها مسائل مربوط به انبار و ذخیره انباری ، نحوه انبارداری ، نحوه نمونه برداری از کودهای ارسالی ، صفافی و پارت چینی کودها ، نظافت انبار ، چگونگی توزیع ، تابلوی کارگزاری و قیمت کودها و محل نصب آنها بازبینی می گردد و توصیه ها و تذکرات لازم به کارگزار داده می شود و در کل نحوه عملکرد کارگزار مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد .

طی بازدیدهای خردادماه ، یک واحد کارگزاری در شهرستان نهاوند بدلیل عدم رعایت نکات ایمنی و نظم و انضباط انبار ، تا زمان رفع آن به حالت تعلیق درآمد و به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مربوطه و کارگزاری ابلاغ گردید .

بازدید دوره ای از کارگزاری ها ، به عملکرد بهتر ، رفع اشکالات و نواقص احتمالی آنان کمک کرده و در نهایت رضایت کشاورز را به دنبال خواهد داشت .

شرکت خدمات حمایتی کشاورزی با رصد و پایش دقیق از زمان بارگیری کودهای شیمیائی از مبادی تا انبار کارگزار و تا زمانی که به دست کشاورزان عزیز برسد از ورود کودهای بی کیفیت و تقلبی به چرخه کشاورزی کشور جلوگیری کرده و کشاورزان نیز با آسودگی خاطر ، نهاده ها را برند معتبر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مورد استفاده قرار می دهند. 

اخبار برگزیده