اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان تهران ؛

در جلسه شورای هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران مطرح شد؛ نهاده های مورد نیاز کشت محصولات استراتژیک استان تامین شده است.

علی محمدحسینی از برگزاری شورای هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با محدودیت بررسی آخرین وضعیت کشت محصولات استراتژیک خبر داد،

سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان تهران گفت: توزیع انواع کودهای کشاورزی مورد نیاز کشاورزان از شهریور ماه شروع شده است و همچنان ادامه دارد و هیچ محدودیتی در تامین کود برای محصولات استراتژیک وجود ندارد و کشاورزان با اطمینان خاطر نسبت به کشت محصولات استراتژیک بر اساس الگوی کشت تمهیدات لازم را اتخاذ نمایند.

علی محمدحسینی در ادامه افزود: علاوه بر کودهای شیمیایی توزیع شده در استان ، امروزذخایر استراتژیک به میزان کافی در استان وجود دارد و در مواقع لزوم به کارگزاران جهت توزیع بر اساس حواله الکترونیکی صادره از مراکز جهاد کشاورزی تحویل می گردد.

محمدحسینی در پایان گفت: با اختصاص 70درصد یارانه توسط دولت به کشاورزان ، سهمیه کودهای فسفاته و پتاسه صرفا برای تولید گندم ،جو و کلزا مجاز بوده و تخصیص کود اوره برای تمامی محصولات در صورت تصویب ستاد کشت استان بلامانع است .

 


اخبار برگزیده