اخبار

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی: 

مراسم تکریم و معارفه مدیران محترم سابق و جدید شرکت خدمات حمایتی کشاورزی بندر امام خمینی (ره) روز سه شنبه ۱۴۰۲/۰۵/۲۴ در شرکت خدمات حمایتی کشاورزی بندر امام خمینی(ره) برگزار و طی حکمی از طرف مهندس حمید رسولی عضو محترم هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، مهندس تورج نوروزی به سمت سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی بندر امام خمینی (ره) منصوب شد.

مهندس نوروزی پیش از این در سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان، در سمت معاون بهبود تولیدات گیاهی مشغول به کار بوده است.

مهندس علی موسوی که طی 12 سال گذشته مدیریت شرکت خدمات کشاورزی بندر امام خمینی را بر عهده داشت نیز هم اکنون به عنوان سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان خوزستان منصوب شده و در این مراسم از خدمات و زحمات ایشان تقدیر به عمل آمد.

مراسم معارفه با حضور مهندس ملازاده عضو محترم هیات مدیره و معاون فنی و کنترل کیفی شرکت و دکتر پوررمضان مشاور مدیرعامل و مدیر هماهنگی امور استانها و مهندس افچنگی معاون ایشان، در جمع صمیمی همکاران شرکت خدمات حمایتی کشاورزی بندر امام خمینی (ره ) برگزار شد.

پس از این جلسه، مهندس ملازاده و هیئت همراه از عملیات تخلیه‌ محموله کود سوپر فسفات تریپل از کشتی در محوطه بندری، بازدید و از زحمات همکاران شرکت خدمات حمایتی کشاورزی بندر امام خمینی (ره ) تقدیر کرد.

در ادامه این سفر، مهندس ملازاده عضو محترم هیات مدیره و معاون فنی و کنترل کیفی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی و هیات همراه و همچنین مدیران سابق و جدید شرکت خدمات حمایتی کشاورزی بندر امام خمینی(ره) با «اغور اوزیگیت» مدیر عامل شرکت پتروشیمی رازی نیز دیدار کرده و در این جلسه درباره تامین کودهای اوره، دی آمونیوم فسفات و NPK  مولکولی و موضوعات مربوط به آن گفتگو و دیدگاه ها و دغدغه های شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مطرح شد که این امر با استقبال و قول همکاری مساعد مدیرعامل شرکت پتروشیمی رازی همراه بود.


اخبار برگزیده