اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان تهران، 

جلسه هماهنگی اجرایی شدن تفاهم نامه حمل و نقل کودهای شیمیایی توسط شبکه ریلی با حضور مدیر و رئیس بازرگانی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان تهران و معاونت بهره برداری ناوگان حمل و نقل و رئیس گروه بازرگانی اداره کل راه آهن استان تهران روز شنبه 16 شهریورماه برگزار شد .

علی راه انجام مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان تهران، پس از ارائه گزارشی از میزان تولید و جابجایی سالانه کودهای شیمیایی در سراسر کشور و با اشاره به تسهیل و تسریع در حمل نهاده های کشاورزی از طریق شبکه ریلی در سطح کشور، آمادگی خود را برای اجرایی شدن تفاهم نامه شرکت با راه آهن جمهوری اسلامی اعلام کرد و گفت: به منظور تأمین به موقع نهاده های کشاورزی در سال زراعی 99-98 همکاری های لازم را جهت اجرایی شدن این تفاهم نامه خواهد داشت.

زیاری معاون بهره برداری ناوگان حمل و نقل راه آهن استان تهران با اشاره به ظرفیت شبکه ریلی و امکان جابجایی سریع و راحت این نهاده ها اظهار داشت : در صورت تداوم همکاری ها، این اداره کل آماده در اختیار گذاشتن ایستگاهها و پایانه تخلیه و بارگیری کود و اختصاص سایت ویژه برای این منظور می باشد تا در آینده نزدیک با همکاری های مستمر، راه آهن جمهوری اسلامی بتواند حمل و نقل ریلی نهاده های کشاورزی را به این استان و سایر استانها میسر سازد . وی اظهار امیدواری کرد که راه آهن جمهوری اسلامی بتواند در خصوص ایجاد سکوها یا باراندازهای دائمی و سوله های اختصاصی به نام این شرکت اقدام بایسته به عمل آورد. و در نهایت مقرر شد موضوع امضاء تفاهم نامه فی مابین معاونین بازرگانی دو شرکت در نشست بعدی مورد بررسی قرار گیرد.

 


اخبار برگزیده