اخبار

.

بنام خدا

همکاران گرامی، کشاورزان زحمتکش، و مردم عزیز ایران

سی و یکم فروردین ماه، روز ملی گندم و نان، فرصتی مغتنم برای قدردانی از زحمات بی‌شمار کشاورزان زحمتکش، نانوایان دلسوز و همه دست‌اندرکاران زنجیره تولید نان، و همچنین ترویج فرهنگ مصرف بهینه نان و احترام به این نعمت الهی است. نان، قوت غالب سفره ایرانیان و نمادی از برکت و نعمت الهی است. از مزرعه تا سفره، نان سفری پرماجرا دارد که در هر گام آن، انسان‌های فداکار و تلاشگر نقش‌آفرینی می‌کنند. کشاورزان زحمتکش با دستان پرمهر خود، بذر گندم را در دل خاک می‌کارند و با صبر و شکیبایی، شاهد رویش و ثمر دادن آن می‌شوند. نانوایان دلسوز نیز با عشق و مهارت، آرد گندم را به نان تبدیل می‌کنند و این سفره پربرکت را بر سر سفره‌های ایرانیان می‌آورند.

شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، همواره در تلاش بوده است تا با تامین و توزیع بموقع نهاده‌های کودهای پایه کشاورزی، سموم و بذر  با کیفیت  و ترویج دانش فنی مصرف این نهاده ها به کشاورزان ایرانی، در مسیر تولید پایدار گندم یاری رساند. در سالی که گذشت، به مدد همت و تلاش بی‌وقفه کشاورزان و حمایت‌های دولت، با تامین بموقع و توزیع گسترده و مصرف قابل توجه کودهای پایه کشاورزی ، شاهد خودکفایی در تولید گندم بودیم که این دستاورد بزرگ، مرهون زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه همه دست‌اندرکاران این زنجیره می‌باشد.

اینجانب، ضمن تبریک این روز پرمهر به همه هموطنان عزیز، به ویژه کشاورزان زحمتکش، نانوایان دلسوز و کارکنان خدوم شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، از خداوند متعال برای همه عزیزان، سلامتی، سربلندی و توفیق روزافزون در مسیر خدمت به مردم  ایران عزیز ،آرزومندم.

 

                                                                                                                                                                     حمید رسولی

                                                                                                                                                                       مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی

                                                                                                                                                                     و مجری طرح خودکفائی کودهای کشاورزی

 

اخبار برگزیده