اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان تهران ، 

نشستی به منظور هماهنگی و برنامه ریزی لازم جهت تأمین به موقع کودهای مورد نیاز کشاورزان و بررسی وضعیت کودی شهرری با حضور کارشناسان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان تهران ، کارشناسان جهاد کشاورزی و کارگزاران توزیع نهاده های کشاورزی در سالن جلسات مدیریت جهاد کشاورزی شهر ری روز 1 مهرماه برگزار شد .

علی اصغر ثقفی رئیس اداره بازرگانی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان تهران ضمن قدردانی از مدیریت جهاد کشاورزی شهر ری به جهت هماهنگی و همکاری بیشتر در تأمین و توزیع کودهای کشاورزی موضوعاتی را در خصوص سرعت در جذب سهمیه کودی ، افزایش میزان خرید و ذخیره سازی ، توزیع براساس لیست مدیریت شهرستان مطرح کرد و از عاملین توزیع خواست جهت تامین به موقع کود مورد نیاز کشاورزان با دریافت کودهای فله همکاری لازم را به عمل آورند. و نهاده ها را براساس لیستی که در اختیار دارند بین کشاورزان توزیع کنند.

عظیم حسین زاده مسئول حراست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان تهران در بحث نظارت و پایش و رصد کودهای کشاورزی گفت: کمیته ای در سطح شهرستان به جهت نظارت و پایش کودی تشکیل شده تا با نظارت دقیق تر از عرضه کودهای تقلبی و خارج از شبکه کارگزاری جلوگیری شود. وی در رابطه با کودهای یارانه دار و کودهای غیرتکلیفی افزود: قیمت کودها و شماره ثبت کودی مورد تأئید موسسه تحقیقات آب و خاک حتما باید بر روی کیسه های کود درج و فاکتور فروش صادر شود در غیر اینصورت غیرمجاز محسوب و در صورت مشاهده امحاء می شوند.

مهندس پناهنده معاون فنی جهاد کشاورزی در ابتدای جلسه ضمن تشکر از شرکت خدمات حمایتی کشاورزی به جهت برگزاری این جلسات در بحث تأمین کود گفت: این جلسات بهترین فرصت برای کارگزاران و تعاونی ها است تا مسائل و مشکلات خود را مطرح و به بهترین شکل ممکن مشکلات پیش رو را برطرف کنند وی آمادگی خود را جهت هماهنگی و همکاری اعلام کرد و گفت : با برنامه ریزی دقیق و منسجم شرایط را برای کارگزاران جهت جذب سهمیه شهرستان فراهم کنیم تا  با کمبود کود مواجه نباشیم و کودها به موقع به دست کشاورزان برسد .

در ادامه کارگزاران و تعاونی های حاضر در جلسه با ارائه پیشنهادات و مشکلات خود از جمله تأمین به موقع نهاده های کشاورزی، محدودیت مالی و مشکل در دریافت کودهای فله در شهرستان پرداختند .

کلمات کلیدی : سهمیه شهر ری جهاد ری
اخبار برگزیده