اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان هرمزگان:

رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان طی پیامی هفته جهادکشاورزی را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

یکی از محورهای اصلی پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور ، بخش کشاورزی است چرا که علاوه بر استقلال و خودکفایی ملی؛ زمینه اشتغال وسیع، آبادانی و به دنبال آن صادرات را فراهم می‌کند و در این راستا، امنیت و استقلال غذایی برای هر کشوری اولویت اساسی است.

تاکید بر نقش کشاورزی در اقتصاد کشور از انگیزه های بنیادین انقلاب اسلامی و برخاسته از اندیشه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و از آرمان های انقلاب بوده و سیاستگذاران و برنامه ریزان کشور را به تمرکز،پشتیبانی و حمایت بیشتر از کشاورزی و اقشار مختلف در جامعه روستایی وا داشته است.

هفته جهاد کشاورزی (۲۱،الی ۲۷ خرداد ماه ) یاد آور مجاهدت و جانفشانی عزیزانی است که در سنوات گذشته علاوه بر حضور در عرصه تولید ، در دفاع از کیان ایران سرافراز از جان و مال خود گذشتند و واژه سنگرسازان بی سنگر را برای خود ثبت نمودند و امروز جانشینان شایسته آن خوبان با حضور در میدان جهش تولید وامنیت غذایی کشور را تامین می نمایند.

ضمن تبریک فرا رسیدن این هفته به‌تمامی جهادگران عرصه کشاورزی به‌ ویژه همکاران، تولیدکنندگان و بهره‌برداران بخش کشاورزی، باخدای خویش پیمان می‌بندیم تا با تأسی از راه معمار بزرگ انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری، در این راه بر تلاش های خود افزوده و در راه پایداری تولید و توسعه بخش کشاورزی و خودکفایی کشور بیش از پیش کوشا باشیم.

در پایان از کلیه همکارانم که با حفظ ارزشهای دینی، وجدان کاری، انضباط اداری و مهارت و تخصص خود، ما را در پیمودن این مسیر یاری نموده اند؛ کمال تشکر و قدردانی را دارم و از درگاه ایزد منان عزت و سلامت، تداوم حضور مؤثر همه عزیزان را در جهت دستیابی به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت دارم.

کلمات کلیدی : جهاد کشاورزی
اخبار برگزیده