اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان،

در روز پنجشنبه بیست و ششم تیرماه 99 ، آقای مهندس عباس کشاورز قائم مقام محترم وزیر جهاد کشاورزی و هیئت همراه از مزرعه پایلوت تغذیه کودی گندم استان همدان بازدید کردند.  

آقای علیرضا رنجبرضرابی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان با اعلام این خبر گفتند آقای مهندس کشاورز و آقای مهندس اسفندیارپور مجری محترم طرح گندم کشور و هیئت همراه با حضور آقای مهندس پرورش معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان، مدیریت شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان، آقای مهندس اکبری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهار، فرماندار شهرستان بهار و و مدیران و مسئولان جهاد کشاورزی استان و شهرستان از مزرعه پایلوت تغذیه کودی گندم استان همدان بازدید کردند.  

آقای ضرابی گفتند همچنان که آقای مهندس کشاورز در جریان طرح پایلوت تغذیه کودی گندم که در چند استان کشور اجرا می شود بودند، توضیحاتی نیز در خصوص اجرای این طرح در استان همدان خدمت ایشان ارائه شد.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان افزود آقای مهندس کشاورز پس از بازدید از 5 قطعه ای که توسط شرکت خدمات حمایتی کشاورزی و سه شرکت تولید کننده کود و قطعه مربوط به کشاورز به عنوان شاهد  کشت شده بود، اجرای این طرح برای بررسی نحوه عملکرد کودی در مزارع گندم را خوب ارزیابی کردند.

آقای ضرابی با اشاره به اینکه این طرح با توصیه کودی شرکت های خوشه پروران زیست فناور، کشت کار سروین آسیا، تعاونی تولیدکنندگان فسفاته و  نیز شرکت خدمات حمایتی کشاورزی که در شهرستان بهار استان همدان اجرا شده است گفت که با توجه به مقدار برداشت و کیفیت گندم برداشت شده، عملکرد کودی شرکت ها مورد ارزیابی قرار می گیرد که توصیه کودی شرکتی که عملکرد مناسب و رضایت بخش داشته باشد می تواند به عنوان توصیه کودی در منطقه مورد استفاده قرار گیرد.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان در پایان از حضور مهندس عباس کشاورز و هیئت همراه ایشان در بازدید از مزرعه پایلوت استان همدان تشکر کردند و افزودند که  هدف از اجرای این طرح حمایت از تولید کننده داخلی در سال جهش تولید و همچنین حمایت از کشاورز با افزایش راندمان تولید و در نهایت تأمین نیازهای داخلی کشور می باشد.


اخبار برگزیده