اخبار

براساس گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس،

سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی فارس اعلام کرد: در 5 ماهه نخست سال 99 مقدار 71 هزارتن کود اوره در سطح استان فارس توزیع گردیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد 33 درصدی برخوردار بوده است.

کود شیمیایی اوره که از پرمصرف ترین نهاده های مورد استفاده کشاورزان است از محل تولیدات مجتمع های پتروشیمی در کشور من جمله پتروشیمی شیراز تامین و از طریق کارگزاران رسمی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی بین کشاورزان مختلف استان توزیع می گردد.

حمید ابراهیمی زاده اشاره نمود: توزیع این نهاده در استان در 5 ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته نزدیک به 18000 تن بیشتر بوده است. این میزان کود توسط بیش از 400 کارگزاری فعال در سطح شهرستان های استان توزیع گردیده است.

وی با اعلام این خبر افزود:با پایان یافتن فصل کشت صیفی در استان، از ابتدای شهریورماه توزیع کودهای شیمیایی مورد استفاده در کشت شتوی استان آغاز و تا پایان سال به همین منوال ادامه خواهد داشت. با توجه به شرایط مناسب و مطلوب تحویل و توزیع کود مذکور، از کارگزاران و مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستان های استان درخواست می گردد از هم اکنون نسبت به خرید سهمیه های تخصیصی خود برای کشت شتوی پیش رو اقدام نمایند تا در روزهای اوج مصرف و پیک تقاضا با مشکلی مواجه نشوند.

وی تصریح نمود:کودهای شیمیایی براساس سهمیه های تخصیصی از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان بین شهرستان ها توزیع و در اختیار کشاورزان قرار می گیرد.

کلمات کلیدی : استان فارس اوره
اخبار برگزیده