اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان بوشهر:

این جلسه با حضور ریاست محترم سازمان جهاد کشاورزی استان، معاون بهبود توليدات گیاهی، معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی، مدیرامورسرمايه گذارى، مديرامورشعب ومعاون اعتبارى بانک کشاورزی استان و آقای مهندس شاپور رضائی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان بوشهر مورخ ۳ آذر ماه ۹۹، در سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار گردید.

آقای مهندس منوچهری ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه وزرات جهادکشاورزی برای کمک به کشاورزان، طرح کشاورز کارت را با همکاری بانک مركزى و بانک کشاورزی تهیه کرده است اظهار امیدواری کرد که انشالله کشاورزان با این کارت بتوانند نهاده های مورد نیاز خود را به موقع تامین کنند.

آقای مهندس منوچهری با اشاره به اینکه ( کشاورز کارت) برای تامین نقدینگی فصل کاشت محصولات استراتژیک کشاورزی، در اختیار کشاورزان قرار میگیرد افزود: به ازای هر هکتار زراعت ۲ میلیون تسهیلات پرداخت و سقف در نظر گرفته شده برای پرداخت تسهیلات از طریق ( کشاورز کارت) ۲۰ میلیون تومان است.

در این جلسه آقای مهندس رضائی مديرشركت خدمات حمايتى كشاورزى بیان کرد: طرح کشاورز کارت یک اقدام بزرگ و ملی محسوب می شود و باید با جدیت آن را دنبال کنیم، تصریح کرد: با تاثیر گذارى که کود در تولیدات کشاورزی دارد در گام اول این محصول انتخاب شد.

وی ادامه داد: مقرر شده است از محل اعتبارات داخلی بانک کشاورزی، این کارت صرفا برای خرید کود و سم مورد نیاز کشاورزان باشدو در پایانه فروش کارگزاران استان و مراکز فروش مورد تایید شرکت خدمات حمایتی کشاورزی قرار گیرد.

آقای مهندس قايدى مدير امور شعب بانك كشاورزى ضمن اعلام آمادگى جهت تشكيل پرونده و تسريع درصدور كشاورز كارت، اظهار امیدواری کرد هریک از کشاورزان یک کارت اعتباری داشته باشند و با این کارت بتوانیم به رفع مشکل نقدینگی کشاورزان و جبران بخشی از هزینه های تولید کمک کنیم.


اخبار برگزیده