اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان،

جلسه شورای هماهنگی مدیران جهاد کشاورزی استان همدان در تاریخ چهاردهم بهمن ماه سالجاری با حضور رئیس، معاونان و مدیران جهاد کشاورزی استان و شهرستان های استان همدان و مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان در محل سالن جلسات سازمان برگزار شد.

آقای الیاسی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان با اعلام این خبر گفت در این جلسه آقای رضوانی جلال رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با  تبریک دهه مبارک فجر و چهل و دومین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به بیان عملکرد و تشریح دستاوردهای جهاد کشاورزی در استان همدان طی سالجاری پرداخت .

آقای الیاسی افزود در ادامه جلسه درخصوص مسائل مربوط به حوزره کشاورزی استان بحث و تبادل نظر شد و پس از آن آقای مهندس پرورش معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از استقبال ضعیف کشاورزان استان از کشاورز کارت ابراز نارضایتی کرد و از کلیه مدیران مدیریت های جهاد کشاورزی خواست موضوع کشاورز کارت را تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری نمایند.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان در پایان به ابراز رضایت معاون بهبود تولیدات گیاهی از وضعیت تأمین و توزیع کود شیمیایی در استان همدان اشاره کرد و از آمادگی کامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان برای تأمین و توزیع سرک کود شیمیایی بهاره خبر داد.

اخبار برگزیده