اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس،

حمید ابراهیمی زاده مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس با اعلام اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 25000 تن انواع کودهای شیمیائی مورد نیاز کشت پائیزه استان در انبارهای سازمانی این شرکت ذخیره سازی گردیده ، افزود : به منظور پوشش نیاز کشاورزان و بهره برداران عزیز استان به کودهای شیمیائی در آستانه کشت پائیزه ، هیچ مشکلی در تأمین نهاده مذکور وجود ندارد و کودهای شیمیائی پایه به میزان کافی با ارزش ریالی بالغ بر 1300 میلیارد ریال در انبارهای سازمانی ذخیره گردیده است.

ابراهیمی زاده تصریح کرد:کودهای تأمین شده نیز در حال حاضر بین شهرستانهای استان در حال توزیع است و به لحاظ کمی با افزایش قابل ملاحظه‌ای نسبت به مدت مشابه سالهای گذشته روبرو بوده است.

وی یادآور شد : در سال جاری تا این تاریخ بیش از 90 هزارتن انواع کودهای شیمیائی در استان توزیع شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته به میزان 26 درصد و نسبت به سال قبل تر بیش از 67 درصد رشد داشته است و ان شاءا... روند افزایشی مذکور ادامه خواهد داشت.  

ابراهیمی زاده در خاتمه گفت : با توجه به مهیا بودن شرایط  برای توزیع کودهای شیمیائی ، از کارگزاران توزیع در سراسر استان می خواهیم از هم اکنون نسبت به خرید سهمیه تخصیصی خود اقدام نمایند تا در اولین فرصت ممکن در اختیار ایشان برای توزیع بین کشاورزان تحت پوشش قرار گیرد.


کلمات کلیدی : استان فارس
اخبار برگزیده