اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی قزوین؛

جلسه کمیته فنی کود شیمیایی استان قزوین به ریاست فاطمه خمسه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان پیش از ظهر روز دوشنبه 15 شهریور برگزار شد.

این جلسه با حضور رسولی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان، ریاست سازمان جهادکشاورزی استان، معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان، رئیس مرکز آموزش و تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان، معاون مدیر تعاون روستایی استان، مدیر حراست سازمان، مدیران مدیریت‌های جهاد کشاورزی، و جمع دیگری از مدیران ستادی و شهرستانی جهاد کشاورزی در محل سالن جلسات مجموعه باغستان استان برگزار شد.

در این جلسه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان نسبت به لزوم افزایش رصد و پایش نحوه توزیع کود توسط کارگزاران بخش خصوصی و تعاونی‌ها تذکر جدی داد و از مدیران شهرستانی خواست در این خصوص اهتمام ویژه داشته باشند.

در ادامه جلسه، رسولی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان در خصوص وضعیت تامین، توزیع و موجودی کودهای شیمیایی در سال جاری تاکنون ارائه نمود.

اسماعیلی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان، در ادامه این جلسه در خصوص نحوه تامین و توزیع کود مورد نیاز کشاورزان و رعایت نکات مورد نیاز در این خصوص توسط همکاران مراکز جهاد کشاورزی و مدیران شهرستانی مواردی را مطرح کرد.

در پایان جلسه نیز درخواست متقاضیان جدید کارگزاری کود شیمیایی در سطح استان در کمیته فنی مورد بررسی قرار گرفت و با یک مورد در شهرستان قزوین موافقت اولیه صورت گرفت و مقرر شد اقدامات لازم در این خصوص صورت گیرد.

کلمات کلیدی : کمیته فنی کود کارگزار
اخبار برگزیده