اخبار

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی

ششمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی تهران که در تاریخ 14 آذر ماه در محل نمایشگاه بین المللی تهران با حضور 150 شرکت فعال در زمینه ی نهاده ها، کشت های گلخانه یی، ماشین آلات و سامانه های نوین آبیاری کار خود را آغاز کرده بود، در روز پنج شنبه 18 آذرماه به کار خود پایان داد.

از آن جا که طی نزدیک به دو سال گذشته به دلیل شرایط خاص همه گیری کرونا امکان برگزاری نمایشگاه های متعدد از جمله نمایشگاه کشاورزی مقدور نبوده است، طی روزهای برگزاری از استقبال بسیاری از ذی نفعان حوزه کشاورزی بهره برد. این نمایشگاه که هم زمان با روز جهانی خاک (14 آذرماه) آغاز شده بود، طی روزهای اول و دوم شاهد برگزاری سمینارها و کارگاه های متعددی در این زمینه بود.

شرکت خدمات حمایتی کشاورزی همچون سنوات گذشته با شعار «یکصد سال تامین، تدارک و توزیع نهاده های کشاورزی» در این نمایشگاه حاضر شد. شرکت خدمات حمایتی کشاورزی برای توسعه سبد محصولات کودی خود با ده ها شرکت داخلی تولیدکننده کودهای کشاورزی، تفاهم نامه همکاری امضا نموده و به این طریق صدها محصول کودی ارزشمند و متنوع را از طریق شبکه کارگزاری خود در سراسر کشور به کشاورزان عرضه می نماید.

این موضوع در کنار آن که مهندس حمیدرسولی مدیرعامل این شرکت مجری طرح حمایت از کودهای کشاورزی نیز می باشند، این امکان را فراهم کرد با همکاری این شرکت ها که در این نمایشگاه با طرحی نوین، شیوه ی جدیدی از برپایی غرفه به صورت آزمایشی به اجرا درآید.

در این شیوه، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی با دراختیار گرفتن غرفه یی به مساحت 275 مترمربع در طبقه دوم سالن خلیج فارس (سالن44) برای یازده شرکت تولیدکننده داخلی کودهای کشاورزی این امکان را فراهم نمود تا با در اختیار گرفتن یک پیشخوان، محصولات کودی خود که از طریق شبکه ی کارگزاری شرکت خدمات حمایتی کشاورزی توزیع می گردد، معرفی نموده و از نظرات و بازخوردهای ذی نفعان حوزه ی کشاورزی در این زمینه آگاه گردد. در همین راستا، یک شرکت پتروشیمی داخلی، چند شرکت معدنی و تولیدی کودهای فسفاته و پتاسه و تعدادی از تولیدکننده های کودهای آلی و زیستی و دانش بنیان با شرکت خدمات حمایتی کشاورزی همکاری نمودند.

هم چنین، دو برند تولیدی و علمی و تحقیقاتی متعلق به شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، مجتمع شیمیایی آبیک (قدیمی ترین تولیدکننده سموم دفع آفات نباتی در ایران) و مرکز تحقیقات کاربردی نهاده های کشاورزی کرج (از مدرن ترین مراکز تحقیقات آزمایشگاهی و آزمون خاک، کودهای کشاورزی، سموم دفع آفات نباتی و بذر که مورد تایید مراجع ذی صلاح می باشد) در این فضای نمایشگاهی به معرفی محصولات و خدمات خود پرداخت.

در طی 5 روز برگزاری نمایشگاه کشاورزی غرفه ی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مورد بازدید جناب آقای دکتر ساداتی نژاد وزیرمحترم جهادکشاورزی، معاونین وزیر، نمایندگان و روسای محترم کمیسیون های مختلف مجلس شورای اسلامی، روسای اتحادیه های سراسری تعاونی روستایی کشور و بسیاری دیگر از روسا، مدیران و مسئولین کشور قرار گرفت.

مهندس حمیدرسولی مدیرعامل و مجری طرح خودکفایی کودهای کشاورزی در روز اول برگزاری نمایشگاه به همراه اعضای هیئت مدیره این شرکت در مراسم افتتاحیه، جناب آقای دکتر ساداتی نژاد وزیرمحترم جهادکشاورزی را همراهی نمودند.

در روز چهارشنبه، هفدهم آذرماه نیز در برنامه بازدید آقای دکتر رضازاده، رئیس محترم مرکز روابط عمومی وزارت جهادکشاورزی از این نمایشگاه، لوح تقدیر از شرکت خدمات حمایتی کشاورزی به عنوان برپاکننده ی غرفه ی برتر از میان 150 شرکت حاضر در نمایشگاه، توسط ایشان، اهدا گردید.

 


اخبار برگزیده