جزئیات مناقصه و مزایده

تجدید مناقصه عمومی یک مرحله یی نوبت اول و دوم
  • مهلت دریافت سند : ۷ اسفند ۱۴۰۱
  • منتشر کننده : شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان زنجان

دانلود فایل

  • تجدید مناقصه عمومی یک مرحله یی ... نوبت اول:
  • تجدید مناقصه عمومی یک مرحله یی ... نوبت دوم:

نوبت اول

تجدید مناقصه عمومی یک مرحله یی

......

                              

شماره : 3377/52/55                                                                                                                             تاریخ : 02/12/1401

تجدید مناقصه عمومی یک مرحله ای

 

شركت خدمات حمايتي كشاورزي استان زنجان

شركت خدمات حمايتي كشاورزي استان زنجان وابسته به وزارت جهاد کشاورزی در نظر دارد انجام عمليات بارگیری حمل و تخليه مقدار  15000 تن انواع نهاده هاي كشاورزي ازمبداء انبارهاي سازماني شركت خدمات حمايتي كشاورزي واقع در استان به کلیه نقاط داخل و خارج استان را از طريق برگزاري مناقصه عمومي يك مرحله اي و در بستر سامانه تداركات الكتـــرونيكي دولت ( ستاد )، به پيمانكاران واجد شرايط واگذار نمايد . كليه مراحل برگزاري مناقصه از « دريافت اسناد مناقصه تا ارائه پيـــشنهاد » از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت ( ستاد ) به آدرس www.setadiran.ir  انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي ، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي ( توكن ) را جهت شركت درمناقصه محقق سازند .

1-شماره فراخوان و تاریخ انتشار آگهی مناقصه در سامانه : 2001001571000004 روز چهارشنبه  مورخ 03/12/1401

2- نام و نشانی مناقصه گزار: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان زنجان به آدرس زنجان ، شهرک انصاریه ، نبش گلستان یک ، پلاک66 .

3-هزینه خریداسناد مناقصه : مبلغ 000/500 ريال می باشد که از درگاه بانکی موجود در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت انجام می گیرد.

4-مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سامانه : از روز چهار شنبه مورخ 03/12/1401  لغایت ساعت 19 روز یکشنبه مورخ 07/12/1401

5- آخرین مهلت ارائه پاکت های پیشنهادی-بارگذاری در سامانه بصورت pdf تا ساعت 19 روز پنج شنبه مورخ  18/12/1401

*لازم به ذکر است پیشنهادات ارسالی باید حداقل 45روز از تاریخ آخرین روز تسلیم پیشنهادها اعتبار داشته باشند.

6-تاریخ گشایش پیشنهاد ها : شنبه مورخ 20/12/1401 ساعت 9 صبح .

7-میزان و نوع تضمین فرآیند اجرای کار مبلغ:  2.808.750.000( دو میلیارد و هشتصد و هشت میلیون و هفتصد و پنجاه هزار ) ریال که به دو صورت ضمانتنامه بانکی و یا پرداخت نقدی (فیش واریزی) بحساب شبای شماره 250100004001039704005791   IR نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بنام خزانه داری کل از طریق دستور پرداخت ساتنا یا پایا با شناسه واریز 30 کاراکتری 359039768263500650000000000006 قابل ارائه می باشد.

8-آدرس و زمان تحویل اصل تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار: اصل تضمین شرکت در فرآیند ارجاع (الف) علاوه بر بارگذاری در سامانه ، می بایستی بصورت فیزیکی و در پاکت دربسته و ممهور ، حداکثر تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه مورخ 18/12/1401 به دبیرخانه کمیسیون معاملات مناقصه گزار در آدرس فوق الذکر تحویل و رسید دریافت شود.

 

ضمنا جهت كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانيد ضمن تماس با  شماره تلفن 33771359-024  به  آدرس اینترنتی شرکتwww.assc.ir وآدرس پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات  http://iets/mporg.ir نيز مراجعه فرمائيد.

-شماره تماس پشتیبانی سامانه 1456( تماس با دفتر ثبت نام در سامانه اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان شماره 02433144494)

...

نوبت دوم

تجدید مناقصه عمومی یک مرحله یی

...

شماره : 3400/52/55                                                                                                                             تاریخ : 03/12/1401

تجدید مناقصه عمومی یک مرحله ای

 

شركت خدمات حمايتي كشاورزي استان زنجان

شركت خدمات حمايتي كشاورزي استان زنجان وابسته به وزارت جهاد کشاورزی در نظر دارد انجام عمليات بارگیری حمل و تخليه مقدار  15000 تن انواع نهاده هاي كشاورزي ازمبداء انبارهاي سازماني شركت خدمات حمايتي كشاورزي واقع در استان به کلیه نقاط داخل و خارج استان را از طريق برگزاري مناقصه عمومي يك مرحله اي و در بستر سامانه تداركات الكتـــرونيكي دولت ( ستاد )، به پيمانكاران واجد شرايط واگذار نمايد . كليه مراحل برگزاري مناقصه از « دريافت اسناد مناقصه تا ارائه پيـــشنهاد » از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت ( ستاد ) به آدرس www.setadiran.ir  انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي ، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي ( توكن ) را جهت شركت درمناقصه محقق سازند .

1-شماره فراخوان و تاریخ انتشار آگهی مناقصه در سامانه : 2001001571000004 روز چهارشنبه  مورخ 03/12/1401

2- نام و نشانی مناقصه گزار: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان زنجان به آدرس زنجان ، شهرک انصاریه ، نبش گلستان یک ، پلاک66 .

3-هزینه خریداسناد مناقصه : مبلغ 000/500 ريال می باشد که از درگاه بانکی موجود در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت انجام می گیرد.

4-مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سامانه : از روز چهار شنبه مورخ 03/12/1401  لغایت ساعت 19 روز یکشنبه مورخ 07/12/1401

5- آخرین مهلت ارائه پاکت های پیشنهادی-بارگذاری در سامانه بصورت pdf تا ساعت 19 روز پنج شنبه مورخ  18/12/1401

*لازم به ذکر است پیشنهادات ارسالی باید حداقل 45روز از تاریخ آخرین روز تسلیم پیشنهادها اعتبار داشته باشند.

6-تاریخ گشایش پیشنهاد ها : شنبه مورخ 20/12/1401 ساعت 9 صبح .

7-میزان و نوع تضمین فرآیند اجرای کار مبلغ:  2.808.750.000( دو میلیارد و هشتصد و هشت میلیون و هفتصد و پنجاه هزار ) ریال که به دو صورت ضمانتنامه بانکی و یا پرداخت نقدی (فیش واریزی) بحساب شبای شماره 250100004001039704005791   IR نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بنام خزانه داری کل از طریق دستور پرداخت ساتنا یا پایا با شناسه واریز 30 کاراکتری 359039768263500650000000000006 قابل ارائه می باشد.

8-آدرس و زمان تحویل اصل تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار: اصل تضمین شرکت در فرآیند ارجاع (الف) علاوه بر بارگذاری در سامانه ، می بایستی بصورت فیزیکی و در پاکت دربسته و ممهور ، حداکثر تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه مورخ 18/12/1401 به دبیرخانه کمیسیون معاملات مناقصه گزار در آدرس فوق الذکر تحویل و رسید دریافت شود.

 

ضمنا جهت كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانيد ضمن تماس با  شماره تلفن 33771359-024  به  آدرس اینترنتی شرکتwww.assc.ir وآدرس پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات  http://iets/mporg.ir نيز مراجعه فرمائيد.

-شماره تماس پشتیبانی سامانه 1456( تماس با دفتر ثبت نام در سامانه اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان شماره 02433144494)

 

 


آخرین اخبار