حضور آقاى مهندس رضائى مدیر شرکت و کارشناسان در جلسه توجيهى آموزشى سامانه کنترل و پایش مواد کودی


تاریخ ارسال :

۱۸ تير ۱۳۹۹

حضور آقاى مهندس رضائى مدیر شرکت و کارشناسان در جلسه توجيهى آموزشى سامانه کنترل و پایش مواد کودی

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان بوشهر



آقای رضائی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان خبر داد:

در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و رصد زنجیره تأمین و توزیع کودهای کشاورزی، از ساعت ۱۵-۱۳ روز سه شنبه مورخ ۹۹/۰۴/۱۷، جلسه توجیهی آموزشی کنترل و پایش مواد کودی به صورت ویدئو کنفرانس با حضور آقای مهندس عمرانی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان و سایر مدیران و کارشناسان در محل سالن کنفرانس سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار گردید.

در شروع جلسه که به صورت ویدئو کنفرانس از سالن نعمتی جم وزارت جهاد کشاورزی برای همه استان ها پخش می شد آقای مهندس احمدی رئیس مرکز فنآوری اطلاعات وزارتخانه و سپس آقای مهندس ملازاده عضو محترم هیأت مدیره و مشاور فنی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور مطالبی در مورد اهمیت و لزوم راه اندازی این سامانه بیان نمودند.

در ادامه آقای مهندس ایزدفر از کارشناسان ارشد سایت در ستاد، به آموزش سامانه کنترل و پایش مواد کودی پرداختند و در پایان جلسه معاونین سازمان ها،مدیران و کارشناسان استان ها ضمن تشکر از برگزاری جلسه توجیهی، سؤالات، نظرات و ‌پیشنهادات خود را مطرح نمودند.

آقای مهندس رضائی گفت: با راه اندازی این سامانه تمام مراحل حمل و توزیع کود از مرحله خروج از پتروشیمی تا زمان رسیدن به دست کشاورز ثبت و قابل کنترل و رصد خواهد بود.