افتتاحیه هجدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی استان فارس


تاریخ ارسال :

۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱

افتتاحیه هجدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی استان فارس

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس،

 



حمید ابراهیمی زاده مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی شعبه فارس اعلام کرد:

هجدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی (ادوات و ماشین آلات، نهاده ها و سیستم های آبیاری) 20 الی 23 اردیبهشت ماه از ساعت 15 الی 21 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس (شیراز-شهرک گلستان) برگزار گردید.

مدیر شعبه فارس با اعلام خبر فوق افزود: در روز نخست برگزاری نمایشگاه مراسم افتتاحیه با حضور سرپرست و کارشناس مدیریت بازاریابی و امور مشتریان ستاد، مدیر و معاونین شرکت خدمات حمایتی کشاورزی شعبه فارس، نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی فارس،معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی فارس وجمعی از مدیران و مسئولین استانی و با شرکت کلیه تولید کنندگان، تامین کنندگان و وارد کنندگان انواع نهاده های کشاورزی برگزار گردید.

ابراهیمی زاده گفت: در این نمایشگاه نزدیک به 170 شرکت تولید کننده داخلی یا نمایندگان شرکت های خارجی و بین المللی مستقر در ایران در پنج سالن محصولات، تولیدات و فن آوری های خود را در زیر بخش های متنوع کشاورزی به خصوص نهاده های کشاورزی در معرض دید بازدید کنندگان قرار دادند.

مدیر شعبه در پایان گفت: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی نیز در این نمایشگاه با مشارکت سازمان جهاد کشاورزی فارس حضور فعال  و چشمگیری داشته و در زمینه معرفی شرکت با تأکید بر تهیه و تدارک نهاده های کشاورزی ( کودهای شیمیایی، سموم و ...) پاسخگویی کلیه مراجعه کنندگان بوده است.