سرپرست مدیریت شرکت خدمات حمایتی آذربایجان غربی معرفی شد


تاریخ ارسال :

۲۷ اسفند ۱۴۰۱

سرپرست مدیریت شرکت خدمات حمایتی آذربایجان غربی معرفی شد
به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آذربایجان غربی
 


مراسم تودیع و معارفه مدیریت شرکت خدمات حمایتی کشاورزی آذربایجان غربی با حضور جناب آقای تورج منصوری عضو هیئت مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت خدمات حمایتی کشور،جناب آقای پوررمضان مشاور مدیر عامل و مدیر هماهنگی امور استانهای شرکت خدمات حمایتی کشاورزی،جناب آقای افچنگی معاون مدیریت هماهنگی امور استان ها روز 5 شنبه مورخ 25 اسفند ماه 1401 در سالن اجتماعات شرکت برگزار گردید. حکم سرپرستی مدیریت شرکت خدمات حمایتی کشاورزی آذربایجان غربی به محمود مظلومی از طرف حمید رسولی عضو محترم هیات مدیره و مدیر عامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور ابلاغ شد و از زحمات علیرضا قربانی مدیر سابق این شرکت تجلیل و قدردانی شد. 
 تورج منصوری عضو محترم هیئت مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت خدمات حمایتی کشور در این آیین ضمن تقدیر از زحمات مدیر سابق و آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید، اظهار کرد: ‌3.2 میلیون تن برنامه تامین و تدارک نهاده های کشاورزی برای کل کشور در سال جاری بود که 14 هزار میلیارد تومان یارانه برای تامین این میزان نیاز کودی لازم بود که تمام برنامه ابلاغی محقق شده است .
منصوری تصریح کرد: در حال حاضر با تامین و تدارک 500 هزار تن ذخیره کودی به استقبال کشت بهاره در سال زراعی جاری می رویم و 34 شعبه و نمایندگی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در سراسر کشور وجود دارد.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان نیز در این آیین با تقدیر از زحمات مدیر سابق اظهار کرد: برنامه ریزی ، سیاست گذاری و اقدام جهت تولید، تهیه، تدارک، توزیع، حمل و نقل و خرید و فروش انواع بذور و نهال، سموم دفع آفات نباتی و بیماری های گیاهی، انواع کودهای کشاورزی از جمله وظایف شرکت خدمات حمایتی است که تامین به موقع نهاده های کشاورزی  در استان آذربایجان غربی که قطب تولید محصولات کشاورزی در کشور است از اهمیت بسزایی برخوردار است.
خسرو شهبازی با تاکید بر اهمیت تغذیه گیاهی در مزارع و باغات، افزود: افزایش راندمان محصول در واحد سطح با بکارگیری علم و تکنولوژی در کشاورزی امکانپذیر است.
در ادامه علیرضا قربانی مدیر سابق این شرکت به ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته در طی سال جاری پرداخت و محمود مظلومی سرپرست جدید نیز به تبیین برنامه ها و سیاست های کاری خود پرداخت .