جلسه هماهنگی، اجرایی شدن تفاهم نامه با راه آهن جمهوری اسلامی ایران


تاریخ ارسال :

۱۵ شهريور ۱۳۹۸

جلسه  هماهنگی، اجرایی شدن تفاهم نامه  با راه آهن جمهوری اسلامی ایران

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان تهران، 



جلسه هماهنگی اجرایی شدن تفاهم نامه حمل و نقل کودهای شیمیایی توسط شبکه ریلی با حضور مدیر و رئیس بازرگانی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان تهران و معاونت بهره برداری ناوگان حمل و نقل و رئیس گروه بازرگانی اداره کل راه آهن استان تهران روز شنبه 16 شهریورماه برگزار شد .

علی راه انجام مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان تهران، پس از ارائه گزارشی از میزان تولید و جابجایی سالانه کودهای شیمیایی در سراسر کشور و با اشاره به تسهیل و تسریع در حمل نهاده های کشاورزی از طریق شبکه ریلی در سطح کشور، آمادگی خود را برای اجرایی شدن تفاهم نامه شرکت با راه آهن جمهوری اسلامی اعلام کرد و گفت: به منظور تأمین به موقع نهاده های کشاورزی در سال زراعی 99-98 همکاری های لازم را جهت اجرایی شدن این تفاهم نامه خواهد داشت.

زیاری معاون بهره برداری ناوگان حمل و نقل راه آهن استان تهران با اشاره به ظرفیت شبکه ریلی و امکان جابجایی سریع و راحت این نهاده ها اظهار داشت : در صورت تداوم همکاری ها، این اداره کل آماده در اختیار گذاشتن ایستگاهها و پایانه تخلیه و بارگیری کود و اختصاص سایت ویژه برای این منظور می باشد تا در آینده نزدیک با همکاری های مستمر، راه آهن جمهوری اسلامی بتواند حمل و نقل ریلی نهاده های کشاورزی را به این استان و سایر استانها میسر سازد . وی اظهار امیدواری کرد که راه آهن جمهوری اسلامی بتواند در خصوص ایجاد سکوها یا باراندازهای دائمی و سوله های اختصاصی به نام این شرکت اقدام بایسته به عمل آورد. و در نهایت مقرر شد موضوع امضاء تفاهم نامه فی مابین معاونین بازرگانی دو شرکت در نشست بعدی مورد بررسی قرار گیرد.