آغاز چهارمین همایش بازاریابی کود در استان همدان


تاریخ ارسال :

۱۲ خرداد ۱۴۰۴

آغاز چهارمین همایش بازاریابی کود در استان همدان


به گزارش رابط روابط عمومی مدیریت بازاریابی و فروش
محمد مهدی سعیدی مدیر بازاریابی و فروش شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت :همایش تخصصی بازاریابی کود صبح امروز با حضور فعالان حوزه کشاورزی، تولیدکنندگان، توزیع‌کنندگان و کارشناسان بازاریابی در استان همدان آغاز به کار کرد. این همایش که با هدف بررسی چالش‌ها و فرصت‌های بازار کودهای شیمیایی، آلی و زیستی برگزار شده است، بستری برای تبادل نظر، ارائه راهکارهای نوین و گسترش شبکه‌های فروش در صنعت کود کشور فراهم می‌آورد.در این همایش که با حمایت سازمان جهاد کشاورزی استان همدان و همکاری اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان کود برگزار می‌شود، محورهایی از جمله تحلیل بازار مصرف کود در ایران، شیوه‌های نوین بازاریابی، توسعه فروش دیجیتال، و نقش فناوری در بهینه‌سازی زنجیره توزیع مورد بررسی قرار می‌گیرد.مهندس سعیدی در مراسم افتتاحیه با تأکید بر اهمیت بازاریابی هدفمند در صنعت کشاورزی گفت: «با توجه به تحولات اقلیمی و رشد فناوری، بازاریابی کود نیازمند بازنگری و نوآوری در شیوه‌های عرضه و معرفی محصول است.»