معرفی کارگزار نمونه برای مراسم تجلیل در خراسان جنوبی


تاریخ ارسال :

۲۳ دي ۱۳۹۸

معرفی کارگزار نمونه برای مراسم تجلیل در خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خراسان جنوبی



مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه معرفی نمونه های شهرستانی استانی و ملی از ساختار اجرایی و ستاد انتخاباتی برخوردار است، گفت: به منظور شناسایی و انتخاب نمونه های ملی بخش کشاورزی ستاد انتخاب و معرفی نمونه های ملی بخش کشاورزی با حضور نمایندگان کلیه بخش‌های مرتبط و با محوریت ترویج در سطوح شهرستان، استان و ملی تشکیل می گردد.

مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی، با اعلام اینکه مراسم تجلیل با حضور مقامات کشوری برگزار می گردد، افزود: امسال ۵۷ فقره پرونده را به ستاد ملی ارسال کردیم که برای ۲۰ فقره پرونده بازدید میدانی داشتند.

شیبانی بیان کرد: پیشگامان عرصه تولید کشاورزی استان بازهم برای رقابت با سایر استان‌های کشور وارد شدند و در روز سه شنبه هفته جاری (24 دی ماه) در مراسم انتخاب برترین های کشاورزی ایران، تعداد برترین ها و رتبه کشاورزی استان در کشور مشخص می گردد.

محمد تقی آژنگ مدیر شرکت خدمات حمایتی  نیز اعلام کرد : شرکت نیز یکی از کارگزاران نمونه خود را برای این مراسم معرفی کرده است.

لازم به ذکر است خراسان جنوبی برای دو سال متوالی در سال 96 و سال 97 مقام دوم کشور به لحاظ تعداد برترین های کشاورزی را به خود اختصاص داده است.