مهمترین اقدامات صورت گرفته پیرامون استقرار باشگاه مشتریان در شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان مازندران درسال 1394


تاریخ ارسال :

۱۷ آبان ۱۳۹۴

مهمترین اقدامات صورت گرفته پیرامون استقرار باشگاه مشتریان در شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان مازندران درسال 1394
مهمترین اقدامات صورت گرفته پیرامون استقرار باشگاه مشتریان در شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان مازندران درسال 1394

 

1-شناسایی ، جذب و ساماندهی و بکارگیری 243 کارگزار نهاده های کشاورزی در سطح 22 شهرستان و 50بخش استان مازندران.

2-نصب تابلو متحدالشکل برای 120 کارگزار.

3-درج و نصب تابلو اعلام قیمت در 243 کارگزاری تحت پوشش.

4-صدور کارت شناسایی کارگزاری برای 100 کارگزار.

5-صدور  پروانه کارگزاری نهاده های کشاورزی برای 100 کارگزار.

6-برگزاری 4 دوره گردهمائی آموزشی و توجیهی با هدف ارتقاء کارائی کارگزاران شرکت .

7-انتقال دانش فنی زراعت برنج و گندم به پیمانکاران تولید کننده بذر در قالب 50 مورد بازدید فنی از مزارع کشاورزان و پیمانکاران.

8-ایجاد اتاق کارگزاران نهاده در شرکت خدمات حمایتی کشاورزی .

9-برگزاری نشست انتخابات نماینده کارگزاران و معرفی کارگزار انتخاب شده برای عضویت در شورای کارگزاران منطقه.

10-راه اندازی سامانه ارتباطی پیامکی و ارسال 50 عنوان پیامک به کارگزاران تحت پوشش در سطح استان.

11-انعکاس 100 عنوان خبری پیرامون عملکرد کارگزاران در سطح استان و درج آن در نشریات و رسانه های مکتوب استانی و ملی و صدا و سیمای مرکز مازندران.

12-بازدید موردی و فصلی از فعالیت های کارگزاران .

13-اجرای طرح انتقال دانش فنی بذر از طریق مزارع نمایش الگویی.

14-برگزاری نشست کارگزاران با عضو محترم هیأت مدیره ومعاون برنامه ریزی و بودجه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور برای بیان مشکلات  نارسائی ها و تنگناهای کارگزاران.

15-اطلاع رسانی پیرامون نهاده های کشاورزی از طریق سایت سازمان جهاد کشاورزی مازندران درخصوص ارائه انواع خدمات توسط شبکه کارگزاران شرکت خدمات حمایتی کشاورزی .

16-نصب تابلو نوری مجهز در سر در ورودی شرکت و بیان ارائه خدمات از طریق نمایش الکترونیکی واطلاع رسانی برای عموم مردم.