همایش یک روزه با عنوان نگهداری، بازاریابی، فروش و کاربرد انواع نهاده های کشاورزی در محل هتل کوهستان در شهرستان بیرجند برگزار شد


تاریخ ارسال :

۲۴ آذر ۱۳۹۷

همایش یک روزه با عنوان نگهداری، بازاریابی، فروش و کاربرد انواع نهاده های کشاورزی در محل هتل کوهستان در شهرستان بیرجند برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان خراسان جنوبی،

در همایش یک روزه با عنوان نگهداری، بازاریابی، فروش و کاربرد انواع نهاده های کشاورزی که در مورخ 22/9/97 در محل هتل کوهستان در شهرستان بیرجند برگزار شد ابتدا آقای مهندس بهداد معاون شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خراسان جنوبی عرض خیر مقدم و خوش آمدگویی داشته و سپس نماینده محترم ولی فقیه در سازمان سخنانی ایراد نمودند. در ادامه جلسه جناب آقای مهندس قوسی ریاست محترم سازمان جهاد کشاورزی استان بیاناتی در خصوص بخش کشاورزی استان، اهمیت و نقش شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در تأمین نهاده ها و مسایل و مشکلات  پیش روی بخش کشاورزی در استان ارائه کردند. 

سپس سرکار خانم نظری معاون محترم مدیریت امور مالی در خصوص قوانین و دستورالعملهای جدید مالی و بیمه و تأمین اجتماعی مطالب مفید و جامعی را ارائه نموده و در پایان به پاسخگویی به سؤالات و مشکلات کارگزاران پرداختند.         

و همین طور جناب آقای میرجانی معاون محترم مدیریت حسابرسی و بازرسی اطلاعات و آموزشهایی در خصوص نظارت و پایش کودها در بازار ارائه نمودند و سؤلات کارگزاران در این خصوص را پاسخگو بودند.         

در آخر جناب آقای دشتی کارشناس محترم مدیریت بازاریابی و امور مشتریان مطالبی ارائه نموده و همچنین نماینده شرکتهای تولید کننده کود (شرکت کیمیا اکسیر شرق،آلکان، ویواکود، بایوران) به بازاریابی و معرفی محصولات خود پرداختند.

شرکت کنندگان در همایش مذکور:

1- ریاست محترم سازمان جهاد کشاورزی استان.

2- مسوول محترم حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی.

3-مدیرکل محترم تعزیرات حکومتی استان.

4-معاون محترم بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی.

5- مدیر محترم توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی.

6- مدیر محترم زراعت سازمان جهاد کشاورزی.

7-مدیر محترم باغبانی سازمان جهاد کشاورزی.

8-مسئولان محترم تولیدات گیاهی مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستانهای استان.

9-معاون محترم امور مالی ستاد.

10-معاون محترم حسابرسی و بازرسی ستاد.

11- نماینده محترم مدیریت بازاریابی و امور مشتریان.

12- کلیه کارگزاران شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خراسان جنوبی.

13-نمایندگان شرکتهای تولیدکننده کود:

1-ویواکود         2-کیمیا اکسیر شرق         3-آلکان                4-بایوران