افتتاح ۳۵ پروژه تولیدی و خدماتی بخش کشاورزی در دهه فجر در ایلام


تاریخ ارسال :

۱۶ بهمن ۱۳۹۷

افتتاح ۳۵ پروژه تولیدی و خدماتی بخش کشاورزی در دهه فجر در ایلام

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ایلام،

سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام به مناسبت چهلمین فجر انقلاب اسلامی برنامه های مختلفی از جمله بهره برداری و افتتاح ۳۵ پروژه تولیدی و خدماتی بخش کشاورزی و چندین برنامه متنوع و متعدد را در دستور کار قرار داده است .

این میزان پروژه بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۹۷۱ میلیارد و ۳۱۳ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

با افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های دهه فجر استان، برای ۲۰۳۹ نفر اشتغال ایجاد شده و تعداد ۱۲۲۹ خانوار از مزایای این طرح‌ها بهره مند خواهند شد.

در این ایام، علاوه بر پروژه‌های افتتاحی، تعداد ۴ پروژه شاخص بخش کشاورزی با حضور مسئولین کشوری و استانی با اعتباری بالغ بر ۱۷۴ میلیارد و ۳۹۹ میلیون ریال و با اشتغالزایی ۴۳۰ نفر و تعداد ۱۳۶ خانوار بهره‌مند کلنگ‌زنی شد.

این پروژه‌ها شامل احداث شبکه‌های آبیاری تحت فشار، شبکه آبیاری و زهکشی، ایستگاه و کانال آبرسانی، ایجاد مجتمع باغات اراضی شیبدار، انبار محصولات کشاورزی، بوجاری و سیلو ذخیره گندم، برنجکوبی، پرواربندی بره، گاوداری شیری و... است.

لازم به یادآوری است مدیر شرکت خدمات حمایتی استان حضور پر رنگی در جلسات وافتتاح طرح و پروژه ها داشته است . ضمناً دستاوردهای چهل ساله شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ارسالی از روابط عمومی و امور بین الملل نیز به سازمان استان اعلام گردید.