عملکرد حوزه اداری مالی و کمیسیون معاملات استان گیلان در خرداد ماه سال 1400


تاریخ ارسال :

۱۴ تير ۱۴۰۰

 عملکرد حوزه اداری مالی و کمیسیون معاملات استان گیلان در خرداد ماه سال 1400

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گیلان



دکتر صالح محمدی مدیر شرکت خدمات  حمایتی کشاورزی استان گیلان از عملکرد حوزه اداری مالی و کمیسیون معاملات استان گیلان در خرداد ماه  سال 1400 به شرح ذیل خبر داد:

1-پاسخ به مکاتبات درون سازمانی و برون سازمانی  ارجایی به حوزه امور اداری به تعداد حدود 150 مورد

2-انجام خدمات امور رفاهی کارکنان شامل جمع آوری  هزینه های بیمه تکمیلی و ارسال آن به بیمه دی و همچنین تعویض دفاتر درمانی

3-پیگیری کارهای مربوط به استعلام تعمیرات تکمیلی ساختمان مامورسرا جهت پایان دادن به کار موضوع قرار داد

4-انجام کارهای مربوطه به مناقصه امور خدماتی و پشتیبانی و انتخاب پیمانکار  و عقدقرار داد و ارسال قرارداد به تهران جهت امضاء نهایی

5-انجام کارهای مربوط به قرارداد مناثصه امور حفاظت فیزیکی و تهیه آن و ارسال به تهران جهت امضاء نهایی

6-پیگیری الحاقیه کمک رفاهی و افزایش مبلغ قرارداد امور خدماتی و پشتیبانی تا آمدن الحاقیه پس  از امضاء از تهران به استان

7-انجام کارهای مربوط به میز خدمت در استان با هماهنگی اداره ارزیابی ستاد

8-کنترل و نظارت بر کارهای کارپردازی و استعلامهای داخلی و نظارت بر انجام  استعلام های مربوط به امور اداری از طریق سامانه ستاد

9-احصاء مشکلات و نیازهای اینیه های استان و انعکاس آن به مدیریت

10-نظارت برقردادهای امور خدماتی و پشیبانی،خدمات خودروئی و ساختمانی و همچنین امور حفاظت فیزیکی

11-مشارکت در انجام کارهای ارجاعی سایر واحدها