لزوم ارتباط با مخاطبان و بهره برداران بخش


تاریخ ارسال :

۲۹ بهمن ۱۳۹۷

لزوم ارتباط با مخاطبان و بهره برداران بخش

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان البرز :،

 مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان البرز با بیان اینکه : تعامل و ارتباط با رسانه ها اعم از رسانه های نوشتاری، دیداری و شنیداری شعار و راهبرد اصلی این مدیریت است،‌ افزود : ارتباط موثر با مخاطبان و مشتریان و تبیین سیاستهای بخش و تشریح وضعیت، تاثیر گذاری و نقش ویژه ای در اقناع افکار جامعه  هدف داشته و لذا آگاه سازی مخاطبان حس اعتماد به مجموعه شرکت را فزونی و در نتیجه ارتقاء جایگاه و منزلت شرکت خدمات حمایتی را در بر خواهد داشت. بدین منظور این مدیریت در 10ماهه سال ٩7 بیش از 150 خبر و محتوا تولید و با بیش از 10خبرگذاری مختلف در خصوص قیمت، کیفیت، وضعیت تهیه و توزیع و . . . کودهای کشاورزی مصاحبه نموده است.