جلسه هم اندیشی مدیریت شرکت خدمات حمایتی استان با معاون محترم امور تولید بذر شرکت خدمات حمایتی کشور


تاریخ ارسال :

۳۰ بهمن ۱۳۹۷

جلسه هم اندیشی مدیریت شرکت خدمات حمایتی استان با معاون محترم امور تولید بذر شرکت خدمات حمایتی کشور

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان لرستان،

در مورخه 29/11/1397 جلسه ای در خصوص بررسی آغاز فعالیت مجدد شرکت خدمات حمایتی لرستان در زمینه تهیه و توزیع بذور ،  با حضور آقای مرتضی رستملو معاونت محترم امور تولید بذر شرکت و آقای علی خادمی سرپرست شرکت شعبه لرستان در محل دفتر مدیریت این شعبه برگزار گردید .

 طی این جلسه آقای خادمی ضمن برشمردن سوابق موفقیت آمیز این شعبه طی سالهای اخیر در   زمینه تهیه و توزیع بذور گندم اصلاح شده در سطح استان ، با اشاره به پتانسیل بالای تولید بخش کشاورزی استان ، فعالیت شبانه روزی همکاران بازرگانی بذر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی       استان در طی سالهای گذشته و آمادگی این بخش جهت خدمت رسانی مجدد به کشاورزان استان        از معاونت امور تولید بذر شرکت درخواست همکاری و موافقت جهت آغاز فعالیت مجدد و مستمر بازرگانی  بذر را نمودند .

 در ادامه ی جلسه اقای مهندس رستم لو با  تقدیر از فعالیت سالهای گذشته شعبه لرستان در زمینه تهیه و توزیع بذور و همچنین بررسی شرایط فعلی بازرگانی بذر شعبه لرستان ، موافقت معاونت امور تولید بذر در این خصوص را به بعد از بازبینی شرایط موجود و بازدید از انبار های بذر و امکانات بوجاری استان و نظر نهایی وزارت  موکول نمودند .

لازم به ذکر است پس از پایان جلسه آقای مهندس رستم لو از انبارمرکزی بذر شرکت و دستگاههای بوجاری موجود در انبار بازدید به عمل آوردند .