گزارش عملکرد بهمن 1397 استان گیلان


تاریخ ارسال :

۲۴ اسفند ۱۳۹۷

گزارش عملکرد بهمن 1397 استان گیلان

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گیلان،

کود کشاورزی :   

ضمن تامین ذخایراستراتژیک درانبارهای سازمانی ، طی ایام فوق مقدار4006380 کیلوگرم ازانواع کود شیمیایی فروش مستقیم به کارگزار ازمبادی داشته ایم ومقدار2237114 کیلوگرم کودشیمیایی طی حواله ازانبارسازمانی گیلان به فروش رسیده ، ومقدار 3395496کیلوگرم کودشیمیایی بطور مستقیم ازمبادی به انبارهای سازمانی شرکت وارد شده است . و کود های شیمیایی فله ارسالی ازمبادی به میزان 400000 کیلوگرم در بهمن ماه کیسه گیری گردیده است .

بذر:

هماهنگی ونظارت برتوزیع بذورتدارک شده

نظارت برعملیات بوجاری ارقام خریداری شده

هماهنگی ونظارت برپارت بندی والصاق اتیکت ها ی گواهی بذر

هماهنگی با مدیریت های جهاد کشاورزی درتحویل بذور به عاملین توزیع

شرکت درجلسه کمیته بذر استان .

امور آموزش :

اعلام نیازسنجی آموزشی کارکنان برای سال 1398 وانعکاس آن به ستاد

اعلام عملکرد برگزاری همایش ها ، نمایشگاه ها وآموزش های مربوط به بهره برداران وکارگزاران     توزیع نهاده های کشاورزی

اعلام برنامه ها وهمایش ها وآموزش های ترویجی برای سال 1398

امورماشین آلات :

نظارت برعملکردسامانه های بوجاری برای عملیات پروسس ارقام مختلف بذوربرنج

دعوت از کارشناس معین جهت آماده سازی دستگاه بوجاری روبر200

بررسی های فنی وبرآوردجریان برق مورد نیاز مجموعه انبار های بذر درخصوص راه اندازی کلیه سامانه های بوجاری وانجام مکاتبات لازم

امور سم :

اعلام نیاز سموم موردنیاز استان برای سال 1398 .

امورمالی :

ثبت وصدور بیش از100 فقره اسناد مالی

تامین مالی اعتبارات جاری دردی

پیگیری های لازم جهت دریافت اعتبارات تبعی

تامین مالی اعتبارات خرید بذر

بستن حسابهای نه ماهه درستا د

پیگیری لازم جهت دریافت باقیمانده یارانه بذر سال 96

اموراداری :

پاسخ به مکاتبات درون سازمانی وبرون سازمانی ارجاعی به حوزه اموراداری به تعداد حدود214مورد

انجام خدمات اموررفاهی کارکنان شامل جمع آوری هزینه های بیمه تکمیلی وارساال آن به بیمه پارسیان وهمچنین تعویض دفاتر درمانی

اقدام درخصوص استعلام عملیات خرید کیسه گونی وعقدقرارداد بابرنده استعلام

پیگیری امورمربوط به احکام کارگزینی همکاران ودریافت احکام کارگزینی آنان

هم اندیشی درخصوص کارهای کمیسیون معاملات بادبیران کمیسیون معاملات استانهای مازندران ، گلستان ، سمنان به عنوان دبیر معین استانهای مذکور وهمچنین سایر استانها درخصوص چگونگی انجام برگزاری مناقصات واستعلامات ازطریق سامانه ستاد

کنترل ونظارت برکارهای کارپردازی واستعلامهای داخلی ونظارت براستعلام ازطریق سامانه ستاد

ارائه گزارش روزانه وماهیانه ازوضعیت کارکرد کارکنان به حوزه مدیریت درحدود 26مورد

انجام کارهای مربوط به مکاتبات همکاران برای درخواست مهمانسراازسایر استانها وپذیرش مامورومهمان درمهمانسراهای استان به تعداد مورد تقاضا وظرفیت مهمانسراها

احصاء مشکلات ونیازهای ابنیه های استان وانعکاس آن به مدیریت

برگزاری جلسات کمیسیون معاملات وکارگروه مالی و اداری وتنظیم صورتجلسه آنها به ترتیب 2 و1 مورد

پیگیری مطالبات استان ازامور مالی مرکز

نظارت برقراردادهای امور خدماتی وپشتیبانی و خدمات خودروئی.