کود شیمیایی به کشاورزان سامان فقط با حواله الکترونیکی عرضه می شود


تاریخ ارسال :

۲۰ آبان ۱۴۰۰

کود شیمیایی به کشاورزان سامان فقط با حواله الکترونیکی عرضه می شود

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان چهارمحال وبختیاری



یزدان احمدزاده مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان از الکترونیکی شدن توزیع کود شیمیایی در این شهرستان خبر داد .

احمدزاده گفت: با توجه به راه اندازی سامانه پایش مواد کودی، جلسه ای در این خصوص با مدیر، معاون فنی و اجرایی، رئیس اداره تولیدات گیاهی سامان و مروجین پهنه در محل مدیریت جهادکشاورزی شهرستان سامان برگزار شد.

احمدزاده با تاکید بر لزوم ثبت اطلاعات بهره برداران در سامانه جامع پهنه بندی، اظهار کرد: پس از ثبت اطلاعات در سامانه مذکور توسط مروجین پهنه، حواله الکترونیک به نزدیکترین کارگزاری ارسال و بهره برداران می‌توانند با مراجعه به کارگزاری، نسبت به دریافت سهمیه خود اقدام کنند.

وحید طهماسبی معاون فنی و اجرایی و رئیس اداره تولیدات گیاهی شهرستان سامان با بیان اینکه کشاورزان برای ثبت و یا ویرایش سطح زیر کشت خود به مدیریت جهاد کشاورزی و مرکز خدمات هوره باید مراجعه کنند، اضافه کرد: این اقدام به منظور حذف واسطه‌ها و جلوگیری از سوءاستفاده افراد سودجو است و تلاش می‌شود کود مورد نیاز کشاورزان به موقع توزیع و در دسترس آنها قرار گیرد. طهماسبی در ادامه جلسه افزود: از کلیه مروجین پهنه‌های تولیدی درخواست داریم که با همت و تلاش خود نسبت به ثبت و ویرایش دقیق اطلاعات زراعی و باغی کشاورزان اقدام کنند. در پایان جلسه هر یک از مروجین در خصوص سامانه پایش کودی، نحوه توزیع کود شیمیایی، مسائل و مشکلات سامانه پهنه بندی و ... بحث و اظهار نظر کردند.