فراخوان عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی برای همکاری با شرکتهای دانش بنیان فعال در زمینه تولید کودهای کشاورزی


تاریخ ارسال :

۱ فروردين ۱۴۰۱

فراخوان عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی برای همکاری با شرکتهای دانش بنیان فعال در زمینه تولید کودهای کشاورزی

در راستای  اجرای سیاست های خودکفائی کشور در بخش کشاورزی در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی از کلیه شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه تولید کودهای فسفاته و پتاسه در سراسر کشور دعوت به همکاری می نماید. حمید رسولی مجری طرح خودکفائی کودهای کشاورزی و مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ضمن اعلام موضوع فوق افزود: 



علاقه مندان می توانند مراتب تمایل به همکاری خود را بصورت کتبی و یا حضوری به نشانی تهران، خیابان گاندی جنوبی،کوچه چهارم، پلاک ا ، طبقه هفتم، عضو هیئت مدیره و معاون فنی و کنترل کیفی منعکس و یا مراجعه نموده و یا به آدرس ایمیل  info@assc.ir ارسال نمایند.

حمید رسولی در ادامه ضمن تشریح فعالیتهای انجام شده توسط این شرکت در چارچوب طرح خودکفائی کودهای کشاورزی با شرکتهای دانش بنیان در زمینه تولید کودهای کشاورزی اظهار نمود که استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان مدتهاست که در دستور کار شرکت خدمات حمایتی کشاورزی قرار دارد. با توجه به اینکه، در سال 1400 تولید کودهای آلی فسفاته و فسفاته میکروبی نیز توسط شرکت های دانش بنیان انجام گرفته، در راستای تامین نیاز کشور به کودهای مذکور و همچنین حمایت از شرکتهای دانش بنیان، توانستیم کودهای مذکور را در سبد توزیع کودهای یارانه ای وزارت جهاد کشاورزی قرار دهیم.

مجری طرح خودکفائی کودهای کشاورزی با ارائه گزارشی از فعالیتهای انجام شده در این زمینه، تفاهمنامه همکاری با ستاد ویژه توسعه فناوری نانو برای بهره مندی از دستاوردهای کشور در زمینه تکنولوژی نانو در حوزه کودهای کشاورزی را نیز از دیگر اقدمات انجام شده در شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در چارچوب طرح خودکفائی کودهای کشاورزی برای استفاده از توان شرکتهای دانش بنیان برای تولید کودهای کشاورزی برشمرد.