مدیریت بازاریابی وفروش

اطلاعات تماس

  • نام مدیر : فتاح شعبانی
  • معاون : محبوبه مؤیدی
  • تلفن دفتر : 2184831024
  • فکس دفتر : 21
  • نام مسئول دفتر : زهرا موسوی نی نی

آدرس

  • ستاد : ستاد
  • طبقه : 5
  • واحد : 2
  • استان : تهران
  • آدرس : تهران خیابان گاندی کوچه 4 پلاک 1

وظایف و اهداف

مدریریت بازاریابی و امورمشتریان

وظایف و اهداف  :

1- برنامه ریزی، مدیریت و هدایت سیاستها و تدابیر بازاریابی ، جهت مدیریت تقاضای محصولات و ارزش آنها

2- تعریف و باز تعریف دائمی محصولات وخدمات و توسعه بازار و فروش آنها در رقابت با رقبای بالقوه و بالفعل

3- قیمت گذاری جهت حداکثر سازی سود با حفظ و ارتقای رضایت و اعتماد مصرف کنندگان

4- بررسی و تحلیل کلیه روندهای مربوط به محصولات در بازار و شناسایی و اجرای اقدامات جبرانی

5- شناسایی محصولات جدید و برنامه ریزی و اجرای ایجاد تقاضا برای آنها

6- توسعه کانالهای توزیع و ارتقاء آنها                

7- مدیریت ارتباطات با مصرف کنندگان و توسعه بازارهای مصرف داخلی و خارجی برای محصولات موجود و محصولات جدید تعریف شده

8- مدیریت کلیه ابزارهای توسعه بازار

9- تعریف و اجرای مستمر کمپینهای تبلیغی ، آموزشی و ترویجی مختلف برای محصولات شرکت در اشکال مختلف و اهداف متنوع با یاری سایر بخشهای شرکت

10- مدیریت و هدایت کلیه کمیته ها ، کارگروه ها و سازو کارهای مشترک با سایر بخشهای شرکت در راستای اهداف بازاریابی

11- تحلیل و مراقبت دائمی از کلیه روندهای مربوطه به بازاریابی با ابزارهای تحلیلی مختلف و با استفاده از بازخوردهای دریافت شده از کمپینها مربوطه که در بانک اطلاعاتی در دسترس دائما ذخیره شده و مورد استفاده قرار میگیرد.

عملکرد

·         بررسی و اعلام نظر در خصوص قیمت ، آنالیز کودی و نیاز سنجی بازار بیش از 50 نوع از  کود کشاورزی  شرکت های متقاضی همکاری  

·         برگزاری کمیته ها فنی بازرگانی

·         برنامه ریزی و هدایت امور بازاریابی با نگاه به نیاز بازارهای هدف و درخواست  كه اولين ويژگي بازاريابي و امور مشتریان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی است و اخذ  استعلام  تحقیق بازارهای هدف  از نیاز کشاورزان توسط مدیریت های شعب استانی تحقق می پذیرد

·         پیگیری  و برگزاری جلسات متعدد در جهت  رفع  مشکلات باشگاه کشاورزان

·         برگزاری جلسات  با شرکت های طرف قرارداد در جهت رفع مشکلات فی مابین

·         حضور فعال  در نمايشگاهها ، بازديد از بازارهاي گوناگون و بودن در محيط بازار

·         بررسي و ارزيابي گذشته و استفاده از تجربيات . تحليل  موقعيت بازار با توجه به آنچه هستيم و داريم و آنچه بايد داشته باشيم

·         نفوذ در بازار کشاورزی  و معرفي و شناساندن سبد کالای  شرکت خدمات حمایتی کشاورزی  و خدمات آن با استفاده از عوامل قابل كنترل بازاريابي (محصول ، قيمت ، توزيع و پيشبرد فروش )

·         برگزاری  جشنواره های ویژه فروش  در راستای تبليغات و تشويقات به موقع و آگاه ساختن ، متقاعد ساختن و ترغيب مشتريان (کارگزاران ،کشاورزان ،....) براي ارتباط بيشتر با شرکت خدمات حمایتی کشاورزی  .

·         شناخت بازار کشاورزی تلاشي نظام مند است براي گردآوري ، ضبط  و ثبت اطلاعات مربوط به همه اجزاي تشكيل دهنده  نهاده های کشاورزی و نظام بازار مانند خريداران بالقوه و بالفعل ، فروشندگان که در همین راستا برای عقد قرار دادهای جدید با تولید کنندگان به مذاکره و تعامل برآمدیم

·         فعالیت های باشگاهی سامانه 1559 که در این مدیریت پیگیری و در حال انجام میباشد  شامل 1 : پذیرش عضویت کشاورزان در باشگاه 2: مشاوره در کلیه امور زراعی و باغی  3: ارائه خدمات هواشناسی تخصصی کشاورزی 4: انجام خدمات آزمایش خاک  5: آموزش مجازی و حضوری 6: سفارش گزاری نهاده ها و هماهنگی در جهت تحویل آن7: رسیدگی به پیشنهادات و انتقادات سازنده 

 

برنامه

.