عضو هیئت مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع
اطلاعات تماس
-
نام مدیر : تورج منصوری
-
تلفن دفتر : 88873805-021
-
فکس دفتر : 84831115-021
-
نام مسئول دفتر : پیمان متین زاده
آدرس
-
ستاد : ستاد
-
طبقه : 9
-
واحد : 2
-
استان : تهران
-
آدرس : تهران- خیابان گاندی- خیابان 4 شماره 1
وظایف و اهداف
-
برنامه ریزی، نظارت و هماهنگی فعالیتهای مالی شرکت در کلیه زمینه های تنظیم اسناد، رسیدگی و تشخیص حساب، پرداخت هزینه های جاری و عمرانی، نگهداری حسابها، تهیه و تنظیم صورتها و گزارشات مالی در چارچوب قوانین و مقررات و اتخاذ تصمیم مناسب در جهت تأمین منابع مای موردنیاز.
-
تهیه وتدوین برنامه های عملیاتی میان مدت وبلند مدت برای فعالیت های حوزهء مالی و پشتیبانی براساس جهت گیری ها وخط مشی های کلان شرکت
-
نظارت بر حسن اجرای امور اداری و مالی در شعب و نمايندگيهاي شرکت از طریق واحدهای ذیربط ستادی
-
نظارت بر وصول درآمدها و انجام هزینه ها و اعمال تمهیدات لازم به منظور رفع مغایرتها و تهیه گزارشات مدیریت در خصوص درآمدها و هزینه ها با هماهنگی معاونتهای مربوطه .
-
برنامه ریزی، نظارت و هماهنگی تهیه و تنظیم دستورالعملهای لازم در زمینه های امور اداری و مالی و تدارکاتی و پیشنهاد آنها جهت تائید و تصویب و ابلاغ به واحدها و پیگیری انجام امور .
-
برنامه ریزی و نظارت بر حسن اجرای عملیات کارگزینی شامل : امور انتصاب، ترفیع، انتقال، جابجائی، بازخرید سنوات خدمت، استعفا، مأموریتها و مرخصی ها، صدور احکام و ابلاغ های مربوطه و سایر امور مربوطه .
-
برنامه ریزی، نظارت و نگهداری نیروی انسانی از قبیل پوششهای بیمه ای، تسهیلات مالی و غیرمالی، امور درمان، خدمات عمومی، رفاهی و ایمنی پرسنل بر اساس قوانین و مقررات مورد عمل.
-
نظارت بر امور ورزش همکاران و انجام هماهنگی و تأمین امکانات اولیه بر اساس ضوابط و مقررات مربوطه.
-
برنامه ریزی و نظارت بر انجام امور اداری و خدمات در جهت ارائه سرویس بهتر از طریق واحدهای تحت سرپرستی و کنترل پیشرفت کارها و عملیات و انجام راهنمایی و هماهنگی واحدها در جهت انجام وظایف محوله درچارچوب قوانین و مقررات و دستورالعملها .
-
نظارت بر عملکرد سیستم مکاتبات اداری و ثبت و صدور نامه ها و حفاظت از سیستم بایگانی اسناد و مدارک در پرونده های پرسنلی و اداری و سیستم مکانیزه و نظارت بر امحاء اسناد و مدارک منسوخ بر اساس ضوابط و دستورالعملهای موردعمل .
-
برنامه ریزی و نظارت بر عملکرد و نحوه نگهداری ساختمانها، دستگاهها، ماشین آلات ، تأسیسات، تجهیزات، ابنیه و فضای سبزتنظیفی، نامه رسانی و سایر خدمات موردنیاز شرکت.
-
برنامه ریزی و نظارت بر مبادله قراردادهاي مرتبط به حوزه معاونت
-
برنامه ریزی و نظارت بر مديريت وجوه نقد و اموال
-
برنامه ریزی و نظارت لازم در جهت تأمین نیازمندیهای شرکت به اثاثيه ، لوازم و تجهیزات اداری.
-
نظارت بر عملیات مناقصه و مزایده و استعلامهای مربوط به خرید و فروش اقلام و نیازهای تدارکاتی و سیستم انبارداری و نگهداری اموال.
-
برنامه ریزی و هماهنگی با واحدهای ذیربط در زمینه مسائل اداری و مالی شرکت و تهیه و تدوین گزارشات مالی و گزارشات تحلیلی از عملکرد حوزه ذیربط.
-
انجام هماهنگی با سایر حوزه های شرکت در زمینه بررسی اقتصادی و تحلیل هزینه و ارائه همکاریهای لازم از طریق واحدهای مربوطه برای تدوین روشهایی که منجر به سوددهی شرکت میشود.
-
انجام هماهنگی و همکاری با سایر حوزه های شرکت در زمینه تدوین بودجه سالانه و همکاری برای تهیه موافقت نامه های شرکت با مجریان طرحها به منظور کنترل و هماهنگی مسائل اداری و مالی .
-
عضویت وفعالیت در کمیته های مرتبط باوظایف حوزه حسب ابلاغ صادره ازسوی مدیرعامل
-
برنامهریزی و نظارت بر امور مربوط به مشترکین، درامد و املاک شرکت و ایجاد زمینه افزایش بهرهوری املاک و دارائیهای شرکت.
-
انجام سایر وظایف محوله درمحدودهءشغل ووظایف حوزهء تحت مدیریت ، معاونت
-
همکاری درتهیه و تدوین خط مشی کیفیت , روشهای اجرایی فرآیندها و فعالیت ها ، اهداف کمی و کیفی , مسئولیت ها و اختیارات واحدهای سازمانی شرکت .
-
همکاری درتهیه و تدوین استراتژی ها ، سیاست ها ، شاخص ها ، آرمان ها و چشم اندازهادر حوزه مربوطه .
-
همکاری در شناسایی و تجزیه و تحلیل وضع فعلی، نقاط قوت و ضعف ،فرصت ها و تهدیدها، مشتریان و تامین کنندگان در دوره ی زمانی مشخص .
-
همکاری درتعریف، تصویب و ابلاغ شاخص های ارزیابی ، تجزیه و تحلیل نتایج آن ها ، اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه جهت بهبودمستمر.
-
پایش فرآیندهای تحقق محصول معاونت وحصول اطمینان ازانجام آنها طبق مدارک درحوزه مربوطه