اخبار

حبیب اله حسام سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان با اهداء لوح تقدیر در جلسه مشترک با نوربخش داداشی مدیر کل هواشناسی از کمیته دیسکاشن هواشناسی کشاورزی گلستان تقدیر و تشکر نمود.

بدین منظور، جلسه ای با حضور نوربخش داداشی مدیر کل هواشناسی استان و حبیب اله حسام سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی و اعضاء کمیته  فنی هواشناسی کشاورزی در محل هواشناسی گلستان برگزار گردید.

در ابتدا حسام سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان به نتایج بسیار ارزنده و مفید توصیه های  فنی کشاورزی جلسات دیسکاشن هواشناسی کشاورزی  برای بهره برداران اشاره نموده و افزود: بکارگیری توصیه ها و پیش بینی های وضعیت جوی در فرایند تولیدات کشاورزی باعث افزایش تولید خواهد شد ضمن اینکه از مصرف بی رویه کود و سم در کشاورزی جلوگیری نموده و هزینه های  تولید را کاهش می دهد .

در ادامه جلسه داداشی مدیر کل هواشناسی نیز از حضور مستمر و فعا ل اعضاء کمیته دسیکاشن در جلسات هفتگی( دوبار در هفته) تقدیر و تشکر نموده و تصریح نمود : استان گلستان جزو استان های با سابقه ، برتر و فعال در برگزاری جلسات دیسکاشن می باشد .

 در پایان این نشست مشترک حسام سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان با اهداء لوح تقدیر به اعضاء کمیته هواشناسی کشاورزی از زحمات کارشناسان فعال در این عرصه قدردانی نمود ند.

اخبار برگزیده