اخبار

به گزارش روابط عمومي شركت خدمات حمايتي كشاورزي استان آذربايجان شرقي ، 

جلسه هم انديشي به مناسبت آغاز عمليات برداشت گندم از مزارع و فرآوري ، بوجاري و برنامه ريزي جهت تامين به موقع نهاده هاي كشاورزي براي كشت پائيزه و فروش كودهاي غيرتكليفي و بذورگندم و جو و حبوبات در ساعت 10 صبح روز شنبه مورخه 96/4/17 با تلاوت آياتي چند از كلام ا... مجيد با حضور همكاران در دفتر مديريت برگزاري گرديد .

جناب آقاي مهندس باقريان مدیریت شرکت ضمن عرض خداقوت به همكاران با تبيين نگرش و فرمايشات معاون محترم وزير در امور زراعت و رئيس هيئت مديره شرکت خدمات حمايتي جناب آقاي كشاورز و مديرعامل محترم شركت خدمات حمایتی کشاورزی جناب آقای مهندس رسولی در گردهمايي مورخه 96/4/15 مديران ستادی واستانی در كرج مطالبي ارائه نمودند .

سپس آقاي مهندس  باقريان از رونق بخشيدن به بازار یابی وفروش کودو تنوع بخشي به سبد كالاي شركت و حمايت از توليدات داخلي و صرفه جويي در هزينه با عنايت به منويات رهبر معظم انقلاب درسال 96 ( حمايت از توليدات داخلي و اشتغال ) تاكيد نموده اند در ادامه وظيفه و ماهيت وجودي شركت راتامين و تدارك به موقع نهاده مورد نياز كشاورزان و بهره برداران  برشمردند و شركت خدمات حمايتي را يكي از ارکان مهم توزيع نهاده هاي كشاورزي در كشور اعلام و اظهار داشتند به نظرصاحب نظران و کارشناسان  مطلع ناديده گرفتن شركت در چرخه تامین وتوزيع خسارات جبران ناپذيري به بخش كشاورزي وارد خواهد شد .

سپس با توجه به محدويت منابع مالي شركت، مدیریت موجودی انباروفروش نقدی آن تدابير لازم اخذ تا كودهاي مورد نياز كشاورزان به موقع تامين و توزيع گردد و صرفا به فروش اتكاء ننموده و به آموزش ، ترويج و تبليغ نهاده هاي كشاورزي توجه خاصی داشته باشیم ودر نهایت  هدف اصلي شركت خدمت رساني به كشاورزان و بهره برداران مي باشد .

در خاتمه مسئولين واحدها در مورد مسائل و مشكلات حوزه كاري خود به تفصيل بحث و گفتگو نمودند و سپس موارد ذيل مطرح و پيگيري و رعايت موضوعات در دستور كاري مسئولين واحدها قرار گرفت .

1 ) تامين و توزيع به موقع نهاده هاي كشاورزي

2 ) پيگيري اخذ يارانه بذر سال 95 كه 40 درصد آن به حساب سازمان جهاد کشاورزی استانها واریز شده است

3 ) فروش نقدي كود

4 ) اخذ مطالبات از كارگزاران

5 ) درآمد زايي از امكانات موجود شركت

6 ) صرفه جويي در هزينه هاي جاري و تبعي

7 ) تهيه ليست كشاورزان و پيمانكاران توليد ، تكثير بذر و ارائه آن به مركز ثبت و گواهي بذر استان براي سال 97 ـ 96

8 ) مديريت موجودي انبار ها

جلسه  با ذكر صلوات بر محمد و آل محمد در ساعت 12 خاتمه يافت . 


اخبار برگزیده