اخبار

 مهندس حسام سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گلستان که در مراسم امضای این تفاهم نامه، که با  حضور  سرکار خانم دکتر تجری رئیس دانشکده فنی و حرفه ای  مائده گرگان و  اسفندیاری معاون اداری و مالی و توسعه منابع انسانی این دانشگاه  برگزار شد ،بیان داشت : شرکت خدمات حمایتی کشاورزی متولی تامین نهاده های کشاورزی از جمله انواع کود، سم و بذر است لذا  تلاش می کنیم با برگزاری کارگا ههای آموزشی و گردهمایی علمی و تخصصی، اطلاعات کشاورزان و بهره برداران را  به روز  رسانی کنیم  تا نهاده های کشاورزی نیز به طور فراگیر در اختیار کشاورزان قرار گیرد.

وی، اطلاع رسانی جامع و کامل ، ایجاد زمینه های مناسب در جهت ارتقا آموزش، دانش فنی، زیرساخت های بخش کشاورزی را برای ارایه خدمات به بهره برداران بخش کشاورزی ،از جمله اهداف این تفاهم نامه عنوان کرد.

سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت: در گذشته همواره تعامل و ارتباط  تنگاتنگی  بین شرکت   و این دانشکده وجود داشته ، اما امیدواریم براساس این تفاهم نامه بتوانیم تا پایان سال جاری   تمام برنامه های  آموزشی  خود را اجرایی  کنیم تا زمینه توسعه در بخش کشاورزی فراهم شود.

در خاتمه افزود: به طور حتم  ارتقا آموزشی کشاورزان و بهره برداران می تواند موجب افزایش بهره وری تولید، تامین امنیت غذایی، استفاده بهینه از دیگر نهاده های کشاورزی شود.

.

 

اخبار برگزیده