اخبار

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران از  برتری محسوس عملکرد این استان در  4 ماهه نخست سال 96 در زمینه تامین و توزیع نهاده های کشاورزی در بین استان های کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران مجید سلطانی با اعلام این خبر گفت براساس ارزیابی صورت گرفته توسط دفتر طرح و برنامه ستاد مرکزی در 4 ماهه نخست سال جاری شرکت شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان مازندران موفق شد بیشترین فروش کود در بین استانهای کشور را به خود اختصاص دهد  و در پایان تیر ماه 96 کارگزاری های تحت پوشش شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران نیز بیشترین فروش را در بین استانهای کشور داشته اند.

وی افزود در 4 ماهه نخست سال 96 بالاترین سهم فروش کود ازته، سوپرفسفات تریپل و سولفات پتاسیم در بین استانهای کشور مربوط به استان مازندران بوده است که موفقیت بسیار یزرگی برای این استان محسوب می شود. وی هم چنین افزود استان مازندران موفق شد در تیرماه 96 مقام دوم توزیع کود کلرور پتاسیم و مقام سوم فروش انواع آفت کش های نباتی را در بین استانهای کشور به خود اختصاص دهد. وی هم چنین افزود با تلاش همه جانبه همه همکاران و هم چنین کارگزاران تحت پوشش امیدواریم روند رو به رشد فعالیت در زمینه تامین و توزیع نهاده های کشاورزی در دیگر فصول سال با گستردگی بیشتری ادامه یابد.

اخبار برگزیده