اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری، 

حسب برنامه ریزی ودعوت قبلی، گردهمـایی کـارگزاران نهـاده های کشاورزی استان با حضور معاونت محترم تولیدات گیاهی و مدیریت محترم زراعت سازمان،  کارگزاران ، مدیر و کارشناسان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری در محل  نماز خانه شرکت تشکیل گردید.

جلسه با تلاوت آیاتی از کلام نور آغاز و ابتدا آقای مهندس مسعود میرزایی مدیر محترم شـرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ضمن خیر مقدم به حاضرین در خصوص اهم وظایف و اهداف شرکت،  برنـامه های اجرایی و پیگیری حمل و نقل به موقع نهاده ها مطالب مبسوطی ارائه نمودند. ایشان بیان نمودند که هم اکنون مقدار 4180 تن انواع کودهای شیمیایی، 1280 تن بذر گندم آبی با ارقام مختلف و مقدار 650 تن انواع بذرجو آبی و دیم فراوری و آماده توزیع به انبار کارگزاران بوده و هیـچ مشـکلی در رابطه با تهیه، حمل و توزیع کود و بذر وجود ندارد، لذا  شایسته است کارگزاران محترم نسـبت به برنامه ریزی و سفارش حمل به موقع محموله های حوزه کارگزاری اقدام نمایند.ش

ایشان گفتند ازمقدار 140 هزار هکتار اراضی زراعی آبی ودیم  وحدود 40 هزار هکتار باغات،سالانه بیش از 1 میلیون تن محصولات زراعی و باغی در اسـتان تولید می شود. به همین منظور خدمات رسانی به بهره برداران از اهم وظایف شرکت بوده وشرکت بازوی اجرایی وتامین کننـده نهاده های بخش کشاورزی است که کارگزاران اولین حلقه خدمت به مردم بوده لذا لازم است سریعا" نیاز کشاورزان را منعکس نمایند تا کود و دیگر نهاده ها به موقع حمل و در دسترس بهره برداران بخش قرارگیردهمچنین از حمـل و توزیـع بـذر کلزا به میزان 7000 کیلوگرم جهت کشت پائیزه  خـبر داده و بیان داشتند که  هماهنگی لازم صورت گرفته تا انشاالله  بذر کلزا داخلی و خـارجی به موقع حمل و در اختیار کشاورزان قرارگیرد.

آقای مهندس میرزائی  ضمن اهمیت سامانه 1559 شرکت از سامانه بعنوان راه اصلی ارتباط کشاورزان با کارگزاران و شرکت خدمات حمایتی کشاورزی نام بردند و کلیه کارگزاران را موظف نمودند تا نسبت به توجیه کشاورزان و ثبت نام از آنان بعنوان اعضای سامانه اقدام جدی و عملی بعمل آورند. تا بهره‌برداران بزودی شاهد خدماتی اعم از آزمایش خاک، سفارش، خرید، حمل و... از طریق سامنه 1559 باشند و کشاورزان از تهیه، حمل و... نهاده ها به انبار و مزرعه خود دغدغه ای نداشته باشند. 

در ادامه جلسه آقای مهندس دانش معاون محترم بهبود تولیدات گیاهی سازمان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مدیر و پرسنل شرکت بعنوان بازوان اجرائی سازمان، در خصوص تهیه و توزیع انواع نهاده های کشاورزی سخنان مبسوطی ارائه نمودند واز کارگزاران بعنوان نمایندگان بخش کشاورزی در مناطق و شهرستانها نام بردند تا ضمن ارتباط مستقیم با کشاورزان مشکلات و پیشنهادات آنان را به گوش مسئولین برسانند. در ادامه ایشان ضمن تقدیر از ایجاد سامانه 1559 شرکت ابراز امیدواری نمودند تا هرچه زودتر بتوان خدمات نوین و جدیدی به بخش ارائه نمود.

                                                                                                                                                                   

 
  


اخبار برگزیده